Taková stránka přece dávno existuje. Já znám jen odkaz na O2. Račte vyzkoušet: http://www.o2.cz/osobni/257303-overeni_prenosu_cisla/?openid.ns=http%3A%2F%2Fspecs.openid.net%2Fauth%2F2.0
Já za 12 Kč volám 40 minut do USA. Pravda s internetovým telefonem. S paušálem 1 Kč měsíčně, sekundovou tarifikací, okamžitým přehledem všech hovorů jakkoli dozadu. A to nemám zdaleka nejlevnější volání a operátorovi zůstane hodně za nehtama.
Souhlasím tedy s člověkem, že zjišťovat na domácí půdě, do kterého operátora se volá je věc patřící zhruba do doby druhé světové války.
Volám do všech českých mobilních operátorů za stejnou cenu, na pevné linky pak asi za třetinu co na mobily a večer ještě levněji.
Od Vodafone jsem utekl poté, co jsme ho 5 × urgoval o fakturu, a když mu nefungoval ani webový výpis. Vodafone na to zareagoval tak, že mi dal pokutu za nezaplacení, pak poslal fakturu, kterou jsem promptně zaplatil. Následně jsem doporučeným dopisem ukončil s Vodafone služby a když mi bylo zavoláno, vysvětlil jsem, že pokuty za to, že Vodafone není schopen ani po urgenci poslat fakturu nejsou zrovna ideální pro udržení zákazníků.
Slečně jsem vysvětlil, že pokud mi pokutu skutečně naúčtují, že se budu soudit, takže počkám až mi přebytek pošlou na účet. Dozvěděl jsem se, že mi tedy pokutu odpouštějí.
Po 6 měsících (a několika mezilehlých telefonátech) se stále Vodafone neměl k tomu, aby přebytečné peníze vrátil jsem jim dal 14 dní na to, než začnu podnikat právní kroky. Za týden byly peníze na účtě.
U Oskara/Vodafone jsem byl od samého začátku, a jeho jednání se v posledních 2 letech kvapem zhoršuje atomovou rychlostí.
Rozhodl jsem se, že si nebudu vybírat mezi třeba mobilními operátory, jedna nabídka horší než druhá. A šel jsem do internetového telefonu. Mnoho známých už to zavedlo také. Většinu hovorů stejně dělám doma. A na zbylé mám předplacenou kartu s útratou kolem 200 Kč za rok.
Jak jsem psal, většinou s okolím komunikuji jinak než přes telefonní síť - Skype, ICQ, Jabber, Facebook, e-mail. Telefonuji opravdu výjimečně. Mobil mám jen na příjem hovorů a kvůli internetovým bankovnictvím a tarif za 12 Kč mě vyjde levněji než předplacenka. A když mi v rámci toho drobného paušálu dává 40 minut do VDF, tak je rád využii.