Hlavní navigace

Názor k článku Nový účet SMART: Za dvě podmínky skoro vše bez poplatku od spido - Po 13letech, kdy jsem používal v RB dva...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 14:39

    spido (neregistrovaný) 213.155.237.---

    Po 13letech, kdy jsem používal v RB dva běžné účty (soukr a firemní), jsem si několik let zpět zřídil bezpoplatkový účet(soukr) v jiné bance. Obě banky jsem pečlivě porovnával s pohledu ekonomického, internetbankingu, času, její chování ke stávajícím klientům a SLUŽBY.
    Asi nemá cenu řešit bezpoplatkovou banku, která nakonec vyhrála a naprosto neřeším, jestli je banka lowcoast nebo není, jak řeší user rb.cz. Podobně jako RB jsem od roku 90' opustil ČS I KB (obě proto, že mě nebavilo si vzít číslo a sedět v bance až na mě dojde řada) a přešel jsem do eBanky, kterou následně koupila RB.
    Co hovořilo ve prospěch RB, byl slušný internetbanking a šifrované sms(dokud jsem si nepořidil samsung galaxy beam, který šifrované sms občas nezvládá přečíst a musel jsem řešit s operátorem několikrát reset poslaných bank.sms nebo přendat SIM do blbějšího mobilu a tak tomu je dodnes resp. do 3.9.2014, kdy opuštím RB) . Co vždy hovořilo a hovoří dodnes proti RB je, že dlouholetého klienta nutí poplatkovou politikou přecházet na novější tarify, které vymyslí produktový manager, pokud to nepřejde, nejenže banka nezachová podmínky a poplatky původního tarifu, ale v neprospěch klienta poplatky zvýšila a to několikrát po sobě.
    Prostě mě nebavi studovat nové tarify (zejména to co je skryto) a sazebníky. A ZEJMÉNA mě nebaví, aby mě někdo vrámci tarifu vnucoval pl. kartu, kterou nepotřebuju a následně mě osolil 165,- za to, že ji nemám a nepoužívám, protože mám jinou k druhému účtu. Nepotřebuju bankovní poradkyni, která mě řekne, že je to bohužel správně, ať si požádám o vydání další pl. karty... tolik k osobnímu kontaktu a telefonímu kontaktu. Vyřizování hypo s pí.Ujhájzy by vydalo na další odstavec.
    Lowcoast neznamená horší, lowcoast v tuto chvíli nabízí dva druhy spořících účtů s různou sazbou a bez výpovědní lhůty, lowcoast tím, že je bezpoplatků tak nesnižuje čístý úrok z těchto spořících produktů(při už tak mrzkém zhodnocení peněz, které mám takto nakrátko uloženo z důvodů nepředvídaných událostí).
    Lowcoast tím, že vrámci jednoho účtu má další podúčty mě nenutí zakládat další účty abych oddělil finance, přicházející z více zdrojů a měl tak přehled. Rád bych RB za dosavadní služby i poděkoval. Rád bych poděkoval i pánovi z centrály RB, který mě ve výpovědní lhůtě několikrát přesvěčoval ať se do RB vrátím s tím, že doživotně budu mít účet bez poplatku a poplatků za vedení účtu. To už je prostě pozdě, proč, protože v okamžiku výpovědi, je jíž nové číslo účtu nahlášeno na FU a asi bych si připadal hloupě, kdybych na nabídku kývnul a zase to na FU měnil, zvlášť, když totéž mám již v jiné bance.
    Tak při tomto výčtu si říkám, že z pohledu služeb je RB lowcoast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).