Obdržel jsem toto ujištění.
"Po našem hovoru na mLince, Vám zasílám potvrzení informací. V případě, že máte nastavenou 100% splátku u kreditní karty a před automatickým stažením provedete převod přes Internetové bankovnictví, nebude Vám účtován poplatek 25CZK. "
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
po čase pak tato informace .:
"Banka vydala nové informace k automatické splátce kreditní karty u mBank. V případě, že budete mít nastavenou 100% splátku kreditní karty je automaticky účtován poplatek 25CZK, i když si splátku kreditní karty zaplatíte přes své internetové bankovnictví. Nejnižší možné splátka bez poplatku k nastavení je 70%."
Informace, které jsou uvedeny v předešlém e-mailu jsou nesprávné.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Při volání na m linku je to prý zase jinak a i toto je špatně.!!!!!!!!!!!!!
Zatím bez reakce na můj email s žádostí o vysvětlení.
Takže se v jejich službách moc neorientuji.