Hlavní navigace

Názor k článku Nepřipsali vám úrok na vašem účtu? Běží vám doba pro reklamaci od Evík - Vidíme, jak se všude (nejen v bankách) lže,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 4. 2009 10:55

    Evík (neregistrovaný)
    Vidíme, jak se všude (nejen v bankách) lže, mlží, tutlá.

    Nelze asi až tak zazlívat přepážkovým pracovníkům, ale spíše managmentu, který vše upíchne horkou jehlou a rychle, teď hned, včera bylo pozdě, se produkt musí prodávat.

    Když jsem pracovala v České spořitelně, nebylo to jiné. Nahoře někdo vymyslel nějaký nový produkt, rychlokvašné školení, na vše jsme ihned musely být odborníci. Když jsme měly nějaké záludnější otázky, které by připadaly v úvahu od klientů, tak tohle jim přece nemůžete říkat, z tohodle se musíte nějak vykroutit ... Samozřejmě, každý klient hned nepíše do novin či ombudsmanovi, pracovníci jsou navíc školeni, jak zvládnout rozčileného klienta tak, aby se on ještě omluvil a poděkoval nám za "vstřícné jednání" a "výhodný" obchod. Mnohé věci nebyly předem řádně otestovány, a problémy se začaly objevovat až před klientem. Zrovna tak školení na nějaký počítačový program. Školící verze se v žádném případě neshodovala s tou, co byla v ostrém provozu. A byly to vždy hodně hodně prošlé verze. Zkušební program samozřejmě neobsahoval novinky, kvůli kterým jsme na školení jely, a které v provozu při obsluze klienta způsobovaly největší problémy. Pak opravdu obsluha před klientem tápe, jestli má políčko odfajfknout či ne a co to bude mít za další následky. Něco jsme i zkoušívaly na sobě, ale něco časově nešlo a na něco nám nestačila ta almužna, co nám zaměstnavatel dával.

    Neomlouvám tímto chování banky jako celku, ale ať "normální" lidé vědí, jak to v praxi chodí. Krásné pozlátko plné přetvářky a drsná realita byznysu za každou cenu ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).