Hlavní navigace

Názory k článku Nepřipsali vám úrok na vašem účtu? Běží vám doba pro reklamaci

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 2. 4. 2009 2:33

    adr (neregistrovaný)
    Oni nemaj bordel jenom v urocich. U nich je nekde v podminkach, ze uroky pripisujou az dalsi mesic po zalozeni uctu. Z vlastni zkusenosti musim rict ze ani jejich vlastni zamestnanci poradne netusi jak to ma fungovat. Proc to neudelat jednoduse jako kdekoliv jinde ze :)
    Ja ted pro zmenu cekam na pripsani 0,5% odmeny za platby kartou. Vsude pisou, ze je pripisou na konci kazdeho mesice a kde nic tu nic :-/
  • 2. 4. 2009 8:13

    ondráš (neregistrovaný)
    něco podobnýho se mě stalo. V internetové bance mi nepřipsali co slíbili. Musel jsem valit do banky. Pět minut bankovnice datlovala do počítače a pak řekla že to není možný že oni to tam vidí at se přihlásím do internetový banky tak se na to kouknem. No a Z NICEHO NIC TO TAM BYLO připsaný a mi řekla že sem se blbě díval. udělali ze me blbce,před pul hodinou to tam nebylo.no jenom me to stálo dve hodiny času. namíchlo mě to a na ty sliby bacha
  • 2. 4. 2009 8:48

    PM (neregistrovaný)
    "Spořící účet Genius Plus byl s marketingovou podporou k plnému prodeji nasazen 18. dubna"
    Mám za to, že to datum asi správně není...

    Jinak v mém případě (zakládáno po 10.3.) se úroky správně připsaly.

  • 2. 4. 2009 10:49

    Dalibor Z. Chvátal
    Datum 18. dubna nám sice banka opravdu poslala, ale zřejmě jde o nedopatření a chybu :-) Změnili jsme ho proto na 18. března, to je den, kdy GE skutečně začala svůj účet masivně propagovat.
  • 2. 4. 2009 8:49

    franta (neregistrovaný)
    Oni zatím nemají k čemu připisovat úrok. Oni ty účty teprve k 18.dubnu budou zakládat (viz.: "Genius Plus byl s marketingovou podporou k plnému prodeji nasazen 18. dubna") !!! Lžou a začínají se do toho pěkně zamotávat.
  • 2. 4. 2009 9:48

    anonymní
    Když jsem si u nich Genius Plus zakládal, tak jsem si musel vymýšlet PSČ, protože to moje (vesnice ve středních Čechách) v databázi neměli a ručně zadané jim systém odmítal akceptovat.

    Následně mě pracovník GE vehementně přesvědčoval, že bez poskytnutí souhlasu s použitím mých osobních údajů k marketingovým účelům mu systém nedovolí aktivovat mi přístup do Internetového bankovnictví, jelikož jednorázové heslo zasílané na mobil je obchodní sdělení, s jehož zasíláním nechci vyjádřit souhlas. Když jsem po něm chtěl odkaz na VOP, ze kterých je takový nesmysl jasný, tak že to nemá. Už jsem chtěl nadřízeného, když se jeho kolegyně u vedlejší přepážky ozvala (už to nemohla poslouchat), ať ten souhlas nezaškrtává a bude to. On namítl, že pak nemůže aktivovat Internet banku. No, nebudu to protahovat, samozřejmě to šlo. Ale zkoušel to na mě docela dlouho. No a pak jsem přišel na pokladnu a na účet jsem si vložil 40.000Kč. Slečna mi povídá: vy chcete úrok 3,6%, že? Já říkám, že ano. A ona - tak to si musíte vložit aspoň 40.200Kč. Já říkám, jak to, že v podmínkách stojí, že lepší úročení je od 40 tisíc. Prý těch 200Kč je tam zmíněno jako minimální vklad. Já říkám, že ano a že mám dojem, že 40 tisíc je víc než 200Kč, takže podmínku minimálního vkladu 200Kč splňuji. To prý ano, ale těch 200Kč se mi odečte z disponibilního zůstatku. Nebyla schopná mi k tomu víc říct, víceméně jsem pochopil, že těch "minimálních 200Kč" je pro ně nějaký druh výpalného, který je bokem a který mi vrátí, až budu rušit účet. Možná by stálo i za to se pana Kříže dotázat, co to vlastně znamená. Zatím jsem u žádné banky nezažil, abych musel dávat nějakou zálohu. To mi udělal pouze před třinácti lety mobilní operátor Paegas.
  • 2. 4. 2009 16:50

    anonymní
    Zjistit po měsíci, že mně tam leželo 40000Kč na 0,1% úrok, to by naštvalo.
    Přece jenom ztratit takovou blbostí cca 99Kč.
  • 2. 4. 2009 10:20

    skrblík (neregistrovaný)
    To s těmi uroky se mi stalo taky, zprávu z banky jsem dostal. Banka mi ještě navíc zpoplatnila 3. převod z učtu v březnu zadanej přes net, ačkoliv rekamuje že jsou 3 převody v měsíci zdarma. Učet jsem založil v polovině unora pak měl 1 převod na jinej učet a v březnu 3 převody vše přes net. Oni pravděpodobně spojili unor s březnem dohromady jak pro poplatky tak pro uroky, aniž by někoho informovali.
  • 2. 4. 2009 10:55

    Evík (neregistrovaný)
    Vidíme, jak se všude (nejen v bankách) lže, mlží, tutlá.

    Nelze asi až tak zazlívat přepážkovým pracovníkům, ale spíše managmentu, který vše upíchne horkou jehlou a rychle, teď hned, včera bylo pozdě, se produkt musí prodávat.

    Když jsem pracovala v České spořitelně, nebylo to jiné. Nahoře někdo vymyslel nějaký nový produkt, rychlokvašné školení, na vše jsme ihned musely být odborníci. Když jsme měly nějaké záludnější otázky, které by připadaly v úvahu od klientů, tak tohle jim přece nemůžete říkat, z tohodle se musíte nějak vykroutit ... Samozřejmě, každý klient hned nepíše do novin či ombudsmanovi, pracovníci jsou navíc školeni, jak zvládnout rozčileného klienta tak, aby se on ještě omluvil a poděkoval nám za "vstřícné jednání" a "výhodný" obchod. Mnohé věci nebyly předem řádně otestovány, a problémy se začaly objevovat až před klientem. Zrovna tak školení na nějaký počítačový program. Školící verze se v žádném případě neshodovala s tou, co byla v ostrém provozu. A byly to vždy hodně hodně prošlé verze. Zkušební program samozřejmě neobsahoval novinky, kvůli kterým jsme na školení jely, a které v provozu při obsluze klienta způsobovaly největší problémy. Pak opravdu obsluha před klientem tápe, jestli má políčko odfajfknout či ne a co to bude mít za další následky. Něco jsme i zkoušívaly na sobě, ale něco časově nešlo a na něco nám nestačila ta almužna, co nám zaměstnavatel dával.

    Neomlouvám tímto chování banky jako celku, ale ať "normální" lidé vědí, jak to v praxi chodí. Krásné pozlátko plné přetvářky a drsná realita byznysu za každou cenu ...
  • 2. 4. 2009 11:16

    anonymní
    Uvědomte si, že klienta vcelku nezajímá, zda mu bankovní úředník lže proto, že je blbý nebo proto, že to dostal za úkol nebo proto, že sám neví, jak to má být.
    Pokud vám jako úředníkovi vadí, že vás nutí lhát nebo vás neinformují a pak jste za blby, nikdo vás nenutí u takového neslušného zaměstnavatele pracovat.
  • 2. 4. 2009 11:30

    Evík (neregistrovaný)
    Jestli jste četl pozorně, tak "Když jsem pracovala v České spořitelně ...". Tzn., že na podobné manýry musíte mít žaludek - já tam již nepracuji ... Ale když tam nebudu pracovat já, najde se hafo dalších vykutálenců, kteří dál a rádi budou klienty obelhávat a mylně informovat. A takových neslušných zaměstnavatelů je dnes pravděpodobně většina - zisky, zisky, zisky - za každou cenu, po nás potopa ...
  • 2. 4. 2009 11:22

    anonymní
    Zažil jsem "výběrové" chování některých manažerů na několika pobočkách ČS. Zatímco řadoví zaměstnanci jezdili na pravidelné vymývání mozků, jak se unisono klientovi zahlásit, žádná vlastní slova, tak managment ovládal perfektně česko-orgánový slovník.
    Nezažil jsem to na vlastní slechy, ale doneslo se mi to od několika spolehlivých zdrojů, které tehdy na pobočce pracovaly. Jako obvykle, byly tam hrozné fronty a nějaký klient se tam začal rozčilovat, že čeká neúměrně dlouho a že lidé, co přišli po něm, jsou už dávno odbaveni. Připomínku řešil nějaký vedoucí pracoviště přímo na hale, no dověděl se o tom i samotný pan ředitel a tak šel zjednat nápravu. Před čekající klientelou si začal vyměňovat názory s podřízeným, končilo to orgánostním slovníkem typu ču*ák, pí*a, kur*a, a to včetně pracovnic, které obsluhovaly a které za fronty víceméně nemohly. Pak ještě někde v místním tisku byl otištěn jakýsi "rozhovor", kde p. ředitel dostával otázky, na které kladně a radostně odpovídal, připomínalo mi to PR článek. Jediná otázka, která skvrnila jinak "dobré" jméno ČS, byla otázka front. A fundovaná odpověď p. ředitele: ať si klienti vybírají dobu, kdy spořitelní pobočka zeje takřka prázdnoutou, tedy ne v období po výplatách, po výpisech, po sociálních dávkách, nejlépe možná v dopoledních hodinách, kdy jsou "lidi" v práci.
    Asi za rok jsem se bavil s jednou bývalou kolegyní, která mi líčila, jak trávila dovolenou. A světě div se, na koho tam nenarazila: na tehdy docela veřejně známého ředitele pobočky. No co ta o něm vyprávěla ... Samozřejmě, myslel si, že ho v těch končinách nikdo nezná, tak se choval, jak byl zvyklý. S obsluhou hotelu měl každý den několikrát výstup, nic mu nebylo vhod.

    Pan ředitele byl časem "uklizen" na vyšší post, nicméně něco z arogantního jednání sdědili i jeho nástupci.

    Je to trochu od tématu, ale jen k tomu, jak zjevem a přetvářkou vypadají někteří bankovní úředníci jako solidní, slušní lidé, a jací jsou to ve skutečnosti neurvalí cholerici.
  • 2. 4. 2009 13:29

    jezevec (neregistrovaný)
    za tech asi 12 dní od 18.března do konce měsíce? kolik set milionů měl uloženo, aby se mu to vyplatilo reklamovat?
  • 2. 4. 2009 19:04

    anonymní
    Takže jednou banka odpoví, že mně úroky za únor připíšou až spolu s úroky za březen, a že to tak "údajně mají" ve VOP, pak se mi omluví, že došlo k pochybení a že jsem na připsání úroků (a tím pádem snad i z úroku z úroků) nárok měl. Jen ta časová posloupnost se mi nějak nezdá. Když na to "sami interní kontrolou 3. března přišli" proč poté klientům na dotaz zasílají vyjádření, že úroky za únor nebudou (budou až spolu s úroky za březen), aby pak klientům ve Zprávách z banky sdělovali, že došlo k pochybení. Chtěl bych jednoznačnou odpověď na otázku, kde přesně ve VOP je uvedeno, že úroky jsou připisovány až po skončení měsíce následujícímu po měsíci, ve kterém byl účet založen.
  • 2. 4. 2009 21:19

    pakett86 (neregistrovaný)
    Napadlo Vás vzít si ty VOPky do ruky a najít si to tam sám? Také očekávám od pracovníku na obdobných pozicích obeznámenost s tématem, ale po nikom bych nechtěl aby se nazpamět učil průměrně 100 stran popsaných pro mnoho občanů nesmyslným textem a ještě to dokázal vyargumentovat dobře natolik aby to někomu, kdo ze sebe dělá borce který měl do té doby pod matrací uložené úspory jež mu podléhaly inflaci, vysvětlil přesně tak jak by to daný rád slyšel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).