To myslíte vážně? Co bylo dobře zvládnutého na tom, že banka bez jakéhokoliv varování změnila lidem limit na kartě z denního na týdenní? Zjistili jsme to v pátek a celý víkend zůstali bez peněz. Nešlo měnit limity karty (to banka psala předem, jen se zapomněla zmínit o té změně na týdenní), přitom od pátku do neděle jsme se nedostali k účtu, abychom mohli poslat peníze na jinou kartu :( O neplánovaném výpadku karet ve čtvrtek ani nemluvě. Prostě lahůdka.
Migraci po roce a půl příprav zvládla, ale plno lidí zůstalo kvůli těm kartám nečekaně bez peněz. Přitom by stačilo, aby jim to banka předem řekla. Včera o tom psali vedle: https://www.penize.cz/osobni-ucty/438007-spojeni-equa-bank-a-raiffeisenbank-hotovo-odstavka-skoncila
Nečekaně? Docházelo k přenosu dat ze dvou bankovních systémů. Informací bylo a stále je mraky, Tady se může pokazit přece úplně všechno, i když mě banka ujišťuje, že se nemám bát. Je v mém vlastním zájmu si raději vytáhnout hotovost, nebo mít rezervu v jiné bance, "co kdyby náhodou, i když všichni říkají, že se to nestane..."
14. 11. 2022, 12:03 editováno autorem komentáře
Ne, o změně limitu z denního na týdenní se banka ani slovem nezmínila. Doporučovala si zkontrolovat limity a psala, že od pondělí 7. nepůjdou celý týden měnit. Před tím, ze místo 3000 Kč denně si budeme muset najednou vystačit s 3000 týdně (bez možnosti to včas změnit, převést si peníze nebo je vybrat), fakt nevarovala.
Nejde o to, že RB neumí denní limity, jenom týdenní. Ale o to, že na ně klienty z E. převedla bez varování už během minulého týdne, kdy lidé kvůli odstávce neměli možnost, jak si je změnit! Tj. počítali jsme, že limit 3000 Kč denně v pohodě vystačí do konce týdne. Jenže když se z něj v tichosti stalo 3000 Kč týdně, před víkendem, byl to problém. Limity nešly změnit a do IB už jsme se od pátku taky nedostali.