Hlavní navigace

Názor k článku (Ne)bezpečné bezkontaktní karty. „Ukradli“ jsme desítky tisíc od pavel - Po přečtení mi napadlo toto: Jak se řeší případ,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 14. 9. 2016 10:20

    pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Po přečtení mi napadlo toto:
    Jak se řeší případ, když by někdo nasimuloval ztracení/odcizení karty, zavolal bance s žádostí o blokaci a přitom zaplatil třeba nákup v Tescu bezkontaktně a zároveň žádal banku o vrácení částky? To mu automaticky banka vyhoví a částku vrátí?
    Je to opravdu tak snadné a zneužitelné? Jak banka ověří, jestli skutečně došlo ke ztracení/odcizení karty a nebo si jen někdo chtěl zadarmo udělat nákup např. v Tescu?