Hlavní navigace

Názor k článku Náhoda není blbec, a proto je tu pojištění odpovědnosti od Intri - Nevím, jestli si p. Chvátal už dělá srandu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2014 11:30

    Intri (neregistrovaný)

    Nevím, jestli si p. Chvátal už dělá srandu, ale dva dny nazpět nás tady přesvědčuje, že PR články jsou označeny, a pak v tomto článku čtu: "Zde jedna zkušenost klienta Partners: ..." a "V první fázi soused navrhl Petrovi škodu pokrýt z havarijní pojistky, kterou má Petr sjednanou na své vozidlo, a tím to celé vyřešit. Náš klient na to kývl jako na možnost rychlého a jistého řešení."

    Takže zase jenom skrytá reklama na Partners psaná jejím zaměstnancem, nic víc. Stačilo mi, dál jsem nečetl a velmi silně uvažuju, že Měšec přestanu číst úplně - stal se z něj bulvár a reklamní leták, nic víc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).