Hlavní navigace

Názor k článku Na vrácení zboží máte nárok! od anonym - Vazeni, jako majitel internetoveho obchodu se 7 vydejnimi misty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2008 18:05

    anonymní
    Vazeni,

    jako majitel internetoveho obchodu se 7 vydejnimi misty jsem primo haklivy na ruzne vychcanky, kteri si neco na eshopu objednaji s vyzvednutim osobne na prodejne a pak se ohaneji vracenim kupni castky do 14ti dnu, proto jsem to udelal nasledovne:

    V pripade osobniho odberu slouzi nas eshop jako rezervacni system, tzn stejne jako kdyz nam nekdo zavola do prodejny a zepta se zda to mame skladem, nikoli jako uzavreni obchodniho pripadu na dalku. Zakaznik si vyplni webovou objednavku neboli rezervaci, dorazi do prodejny, kde mu radi vyrobek osobne predvedeme a vyzkousime pokud o to ma zajem. Pokud nekdo nechce vyuzit sveho prava, je to jeho problem. Pokud si nikdo do tydne nedorazi, rezervaci zrusime a je to. Nedokazu si moc predstavit system, kdy bychom nekoho naopak popotahovali, ze si udelal objednavku - tzn zavaznou a soudili se s nim, ze si ji nevyzvedl :-) - proto rezervacni system a je to.

    Zakon byl takto koncipovan kvuli tomu abyste si neobjednali zajice v pytli, nechali si to poslat postou bez moznosti toto vratit a ne kvuli podobnym vychcankum jako je pisatel tohoto clanku.

    V alzasoftu je jasne napsano, ze zakaznik ma moznost si pred objednanim toto zbozi libovolne vyzkouset ve skladu. Toto tady samozrejme vubec nenapsal nebot je diky sve blbosti na alzasoft nakrknuty. Proc pisateli mys nevyhovovala, nesedela do ruky ? To si mohl vyzkouset klidne bez baterii. V kazdem pripade sportreboval cast toho produktu a nevidim duvod, proc by mu mela byt vracena plna castka.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).