Hlavní navigace

Názor k článku Na vrácení zboží máte nárok! od Zero - Velmi zajímavé téma, které vzniklo v této diskuzi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 12. 2005 23:27

    Zero (neregistrovaný)
    Velmi zajímavé téma, které vzniklo v této diskuzi pod příspěvkem. Také mám jeden velmi malý úzce specializovaný Eshop. Bohužel takovýchto zákazníků co si objedná zboží a prostě ho nepříjme je docela dost. Nám vzniká škoda na poštovném a balném. Pokud zákazník co chce zboží vrátit aspoň uhradí vznilou škodu je dle mého názoru vše v pořádku, ale pokud se vůbec neozve ani na email je to velmi neslušné. Je otázkou jestli to není objednávka někoho jen tak ze srandy, proto doporučuji vyžadovat alespoň telefonní číslo pro ověření objednávek. Je to složité téma a bohužel obchodník nemá žádnou možnost obrany. Já osobně jsem přemýšlel o řešení dát na Eshop někam do podmínek, že pokud chce zákazník zboží vrátit musí uhradit poštovné a balné. Pokud tak neučiní bude mu zaslaná na jeho adresu faktura s určitou splatností na to poštovné a balné. Pokud nebude splacena budou nasazeny penále. Je to možná jedno z řešení a ptám se co si o tom myslíte? Dalším řešením je zakázat takovým zákazníkům co si již objenali a nevyzvedli pomocí IP přístup na Eshop. V budoucnosti by to mohlo takové objednávky zamezit. Co se týče spolehlivosti české pošty je fakt, že takových případů, že pošta nedá ani lístek do schránky o oznámení k vyzvednutí dobírky je dost. Zvláště teď o Vánocích. Bohužel je to tak.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).