Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Na pomoc od banky v zahraničí raději nespoléhejte od Ondrasz - Článek je velmi kvalitní. Co se týká problému, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2008 11:03

    Ondrasz (neregistrovaný)
    Článek je velmi kvalitní.
    Co se týká problému, tak jak už napsal Patrik, když člověk neví přesně co má chtít a netrvá důrazně na svém, tak v nestandartních si operátoři drtivé většiny zákaznických linek neví rady a situaci řeší slovy nejde provést, neposkytujeme.
    Navíc mě překvapilo, že ČS, která se tak strašně ráda vychvaluje svým komfortem a šíři služeb, tak situaci se vůbec operátorka nesnažila řešit:(
    U HSBC to, že karta poté nebyla zaslána už bylo bohužel v okolnostech, které banka nemohla ovlivnit, tudíž bych banku nehodnotil tak kriticky.
  • 15. 8. 2008 13:49

    Ondrasz (neregistrovaný)
    ooops doplnění chybělo tam...nestandartních situacích...:)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).