Článek super, služby bank na prd :(
Jak to tak vidím, tak nejlevnější řešení je úplně obyčejná (jakákoliv) karta s tím, že v případě nouze si nechám poslat nouzovou hotovost od příbuzných/známých přes Western Union (ti mají pobočky snad i uprostřed pralesa).
Všechny ty slibované služby se v případě nouze ukážou jako momentálně, nebo vůbec nedostupné.
Také je vidět, že pokud klient chce dostat nějakou službu, musí přesně a s jistotou vědět, na co má nárok a tvrdě to vyžadovat (tedy nic odlišného od jakýchkoliv služeb jakýchkoliv firem zde v ČR - já třeba takhle v minulém zaměstnání "válčil" s Českou poštou, když jsem se nechtěl nechat šikanovat ohledně podmínek na zabalení balíků pojištěných na vyšší částky). O to víc mě to zamrzelo u HSBC, kd,e pokud bys byl méně informovaný klient a spokojil by ses s první odpovědí "tuto službu banka neposkytuje", tak máš smůlu i kdyby Master Card fungovala.