Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Na návštěvě u Diners Club Czech od Din - Boučkovy vizitky jasně ukazují, že tato společnost zaostává....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2010 22:42

    Din (neregistrovaný)

    Boučkovy vizitky jasně ukazují, že tato společnost zaostává. Proč si nechat přetékat vizitky na stole? K tomu ty chutné cigarety na stole. Když už si hrajete na každý fotce s notebooky, je čas slézt ze stromů a začít používat vizitky v elektronické podobě. Už jen ten pohled na Boučkův stůl mě odrazuje od společnosti jako celku, hřbitovní pohled to zpečeťuje. :-)

    Na první pohled docela zajímavá reportáž, nicměně hezky skrytá reklama. Celkově vzato – zbytečná práce pane Chvátale, protože karta je slabá a servis silně pokulhává.

    Kolik vám za to dali? Jaké výhody jste získal a s jakými jste odešel? :-)

  • 6. 4. 2010 2:47

    Dalibor Z. Chvátal

    Milý Dine,

    začnu odpovědí na poslední dvě otázky:

    Kolik vám za to dali? Máte na mysli autorský honorář za tento článek? Nebo moji fakturu za zprostředkování reklamy a PR textu v tomto článku, která byla na pětimístnou sumu? Doživotní členství v prestižním golfovém klubu a luxusní kartu DC Carte Blanche beru jako naprostou samozřejmost. No uznejte, to jde, ne? :-)

    Jaké výhody jste získal a s jakými jste odešel? :-) Vy jste tu reportáž nesledoval pozorně, viďte? Protože jinak byste viděl fotku na risku DC, kde mi právě zamítají žádost o jejich kartu :-)

    Boučkovy vizitky jasně ukazují, že tato společnost zaostává. Posuzovat jakoukoli společnost podle vizitek na stole, je hodně, hodně tendenční. Kolik manažerských stolů ve finančních společnostech jste zatím viděl? Moc, ne, že? :-)

    A teď vážně.

    Dine, Dine… Je hodně naivní myslet si, že za každý článek (nebo za některé) autor dostává všimné od společnosti, o které píše. Ale to jistě víte sám :) Neříkám, že se to neděje, ale v našem vydavatelství se k těmto praktikám nesnižujeme. Pro někoho bohužel, pro jiného bohudík. Ale abychom se přece jen dostali k nějakému číslu: 1500 Kč. To je přibližná částka, kterou platím měsíčně na bankovních poplatcích a úrocích. Žádné slevy, žádné výhody, ryze standardní podmínky platné pro všechny zákazníky. „Novinářské“ slevy neexistují, ne ve finančním světě. Chcete vidět výpisy s poplatky?

    Připadá Vám fotoreportáž jako skrytá reklama? Proč ne, můžete mít pravdu. A bude hůř, protože všechny části seriálu Na návštěvě budou v podobném duchu. Začali jsme Direct pojišťovnou, teď byl Diners Club a uvidíte další milované i nenáviděné společnosti. Chceme totiž čtenářům ukázat i pohled z druhé strany do kuchyně a pod pokličku: bez recenze, bez kritky, pouze společnost představit tak, jak je.

    Diskutujme tady o službách či produktech DC, mimochodem názor čtenáře „Rosťa“ je mi velmi blízký. Bavme se o tom, co je u DC dobré, co je špatné a proč. Chvalme a kritizujme, to vše podněcuje myšlenky pro změny. Ale nechme, prosím, těch mířených slov na konkrétní lidi. Pokud proti nim něco máte, napište jim dopis, vydejte článek, ale neštěkejte na ně anonymně v diskuzi, když se nemají jak bránit. To není fér.

    A prosím bez dalších plamenných hádek, díky.

  • 7. 4. 2010 21:02

    Přezdívka není povinná (neregistrovaný)

    Nesouhlasím přímo s Dinovým názorem, ale shodnu se s ním v tom, že článek vypadá jako PR. Já chápu, že aby vás tam pustili, tak očekávají, že o nich napíšete něco pěkného, ale začít článek frázemi jak opsanými z reklamních letáků, viz:
    Součástí všech karet Diners Club jsou nadstandardní doplňkové služby v podobě cestovního pojištění, volných vstupů do VIP letištních salónků po celém světě, slevy v autopůjčovnách Avis a Hertz, služba garantované hotelové rezervace, výplata nouzové hotovosti, či vydání a doručení náhradní karty zdarma po celém světě.

    je podle mě těžce pod úrovní nestranného Měšce. Zvlášť když se od reálných uživatelů dozvíme, že správnější formulace by měla znít spíše:
    Součástí všech karet Diners Club jsou nadstandardní doplňkové služby v podobě mizerného cestovního pojištění, volných vstupů do několika VIP letištních salónků v pár zapadákovech…

    A korunu jste tomu nasadil tím, že napíšete, že s Rosťou víceméně souhlasíte. Opravdu nepůsobí dobře, že ty reklamní hlody, se kterými navíc sám nesouhlasíte, dáte do textu článku a ne do samostatného PR blábolu, který by stejně nikdo seriózní nečetl.

    Berte to jako tipy, jak fotoreportáže zlepšit, jako nápad je to super, ale ne to brát jako fotoreportáž za každou cenu, i ve formě článku proloženého reklamními bláboly.

  • 8. 4. 2010 0:39

    Dalibor Z. Chvátal

    Ano, s Rosťou v mnohém souhlasím, a to právě potvrzuje nezávislost Měšce. Fotoreportáž má společnost představit z jiného úhlu, což neznamená, že ji nemůžeme vzápětí podrobit ostré kritice v jiném redakčním článku.

    Námitky i tuto diskuzi vnímám jako námět pro zlepšení další reportáže, abychom se vyhnuli i byť skrytému PR.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).