Nesouhlasím přímo s Dinovým názorem, ale shodnu se s ním v tom, že článek vypadá jako PR. Já chápu, že aby vás tam pustili, tak očekávají, že o nich napíšete něco pěkného, ale začít článek frázemi jak opsanými z reklamních letáků, viz:
Součástí všech karet Diners Club jsou nadstandardní doplňkové služby v podobě cestovního pojištění, volných vstupů do VIP letištních salónků po celém světě, slevy v autopůjčovnách Avis a Hertz, služba garantované hotelové rezervace, výplata nouzové hotovosti, či vydání a doručení náhradní karty zdarma po celém světě.
je podle mě těžce pod úrovní nestranného Měšce. Zvlášť když se od reálných uživatelů dozvíme, že správnější formulace by měla znít spíše:
Součástí všech karet Diners Club jsou nadstandardní doplňkové služby v podobě mizerného cestovního pojištění, volných vstupů do několika VIP letištních salónků v pár zapadákovech…
A korunu jste tomu nasadil tím, že napíšete, že s Rosťou víceméně souhlasíte. Opravdu nepůsobí dobře, že ty reklamní hlody, se kterými navíc sám nesouhlasíte, dáte do textu článku a ne do samostatného PR blábolu, který by stejně nikdo seriózní nečetl.
Berte to jako tipy, jak fotoreportáže zlepšit, jako nápad je to super, ale ne to brát jako fotoreportáž za každou cenu, i ve formě článku proloženého reklamními bláboly.