Hlavní navigace

Názor k článku Mylná informace eBanky za 17 a půl tisíce! od Root - Jestli je vasim prioritnim zajmem spokojenost klientu, pak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2002 9:31

    Root (neregistrovaný)

    Jestli je vasim prioritnim zajmem spokojenost klientu, pak na to jdete patrne ze spatne strany. Sotva jste se dostali do zisku, tak jste pro mnoho klientu neakceptovatelnym zpusobem zdrazili sluzby, snizovali urokove sazby hluboko pod okraj unosnosti a zrusili celou radu vyhod (diskuse, slevy za zustatek, poplatky za vybery z bankomatu atd.) a zacali se chovat zpusobem, ktery byste si v roce 1998 nemohli dovolit. Vskutku zajimava cesta ke spokojenosti klientu - oni spokojeni budou, u Vasi konkurence... Aneb proc to jinde jde a v eBance to od doby, co patri CP, mozne neni?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).