Hlavní navigace

Názor k článku Mylná informace eBanky za 17 a půl tisíce! od Lubor Kolar - Paní Petroncová, je sice hezké, že "hasíte" zmedializovaný...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2002 9:28

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    Paní Petroncová, je sice hezké, že "hasíte" zmedializovaný případ, ale toto jednání vaší banky je naprosto běžné.
    Já jsem byl taky mylně informován (v jiné oblasti), také jsem měl díky tomu problémy a přímou finanční škodu (naštěstí zdaleka ne takovou, jako pan Matějů), bylo mi řečeno, že je to neprůkazné, kdo mi co řekl, že důležité jsou Všeobecné podmínky, které jsou dané a že mám smůlu. Samozřejmě jsem reagoval, že s tímto postojem nesouhlasím a i když na něj má banka právo (stejně tak má plné právo říct mi "trhni si nohou"), jako přístup k zákazníkovi je to velmi zvláštní. Odpověď byla skoro stejná jako předtím - co je psáno, to je dáno, co říkám já jsem si mohl vymyslet a tím to končí. Nebylo tam ani slovo o možném pochybení banky, ani slovo omluvy. A tím to pro banku skončilo.
    Takže ta věta "prioritním zájmem banky je spokojenost jejích klientů" je s prominutím akorát marketingový blaf, protože pokud by tomu tak bylo, situace by se řešila úplně jinak než (skoro) obviňováním (dlouholetého a do té doby spokojeného) klienta z toho, že si vymýšlí. Ostatně dle zkušeností mého známého nebo s diskuzního fóra je zřejmé, že takové jednání banky není vůbec výjimečné nebo ojedinělé, ale je to v poslední době (tak zhruba rok) naprostý standard.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).