Hlavní navigace

MůjZnámý.cz. Smíšené pocity ze seriózního doprovodu (test)

12. 9. 2017
Doba čtení: 17 minut

Sdílet

 Autor: Isifa.com
Můžete si objednat seriózní doprovod do společnosti. Muže či ženu. A nejde o sex. Tak se prezentuje služba MůjZnámý.cz, která média zásobuje tiskovými zprávami o tom, jak se jí daří. Tak jsme ji zkusili a doprovod si objednali.

Projekt, který má za cíl propojit vás mezi mužem či ženou, kteří vás za úplatu doprovodí na nějakou akci. Třeba na pracovní večeři, do divadla, nebo dotyčná osoba sehraje roli vaší přítelkyně či přítele. To vše za úplatu, ale seriózní cestou.

David Zábrž rozjel svou službu se seriózním doprovodem MůjZnámý.cz před třemi lety. Od té doby zprostředkoval vyšší stovky doprovodů a v roce 2016 chystal nový projekt Highlevel.cz, který měl nabízet stejné služby, ale – jak název napovídá – na vyšší úrovni. V podstatě tu vytváříme celé nové odvětví, nastavujeme zde pravidla, ceny a další mantinely, kterými se chceme na začátku odlišit, říkal Zábrž v rozhovoru pro Lupu.cz. Projekt Highlevel.cz má však v době publikace článku zaparkovanou doménu a není aktivní.

A samotný rozjezd projektu MůjZnámý.cz také nebyl moc šťastný. Daniel Dočekal na svém webu JustIT.cz publikoval článek Když už chcete podvádět, nedělejte to jako MůjZnámý.cz. V něm rozebírá do očí bijící fotky „našeho týmu“, které jsou přitom z fotobank. Naprosto vymyšlení lidé s profesionálními fotkami modelů, které si můžete volně stáhnout či koupit (ty fotky). Služba, která se od počátku tváří jako seriózní projekt, ale přitom používá fake profily a fotky, moc seriózně nepůsobí.

Profil Roberta na webu MujZnamy.cz je falešný.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Profil Roberta na webu MůjZnámý.cz je falešný.

Komerční profil muže na obrázku. Jde o volně dostupný obrázek z fotobanky.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Komerční profil muže na obrázku. Jde o volně dostupný obrázek z fotobanky.

Falešný je i profil Denisy, Klárky a vůbec ostatních modelů.

Falešné profily společnic a společníků.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Falešné profily společnic a společníků.

Komerční profil ženy na obrázku. Jde o volně dostupný obrázek z fotobanky.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Komerční profil ženy na obrázku. Jde o volně dostupný obrázek z fotobanky.

Klárka je také falešná. Originál je... zase na Pixabay.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Klárka je také falešná. Originál je… zase na Pixabay.

Vypadalo to, že dlouhodobou strategií projektu MůjZnámý.cz je ublíženecké pobrekávaní nad nepochopením svého špatně zvoleného byznysu. A proto to vylepšili: stěžují si na předsudky tím, že je sami používají pro titulky tiskových zpráv. Tato nám do vydavatelství Internet Info došla v červnu 2017. Vtipné, jak si sám sobě majitel napíše citaci a v ní se rozhořčí nad nespravedlností online světa. Tohle PR se vážně nepovedlo:

Původní tisková zpráva MůjZnámý.cz z 5. června 2017 (celé znění bez úprav)

Sex v českých korporátech

Podnikání v Čechách není samo o sobě jednoduché kvůli byrokracii a dalším překážkám, které stát klade. Opravdové problémy ale nastávají, pokud máte netradiční byznys a váš úspěch závisí i na soukromých firmách. Většinou člověk vůbec netuší, k čemu všemu je potřebuje. A přitom stačí, aby neexistovala správná škatulka, do které by vás mohli zařadit, a velmi rychle to zjistíte. Na presumpci neviny se nehraje, korporáty se zřejmě drží hesla „za vším hledej sex“.

O tom, že náš stát není zrovna nejlepším přítelem podnikatele, už toho bylo napsáno dost a tento fakt je všem dobře známý. Jak jsou na tom ale firmy soukromé? Jsou business-friendly nebo naopak podnikatelům hází klacky pod nohy? Často si člověk vůbec neuvědomuje, že k podnikání potřebuje víc než jen pár razítek z úřadu. Soukromé firmy vám mohou také pěkně zavařit, když vám třeba blokují reklamy, nechtějí založit platební bránu nebo ruší účty na sociálních sítích. A to jenom proto, že vidí sex tam, kde není. Své o tom ví David Zábrž, zakladatel úspěšného startupu MůjZnámý.cz zprostředkovávající seriózní doprovody do společnosti. Ten i přes mnoho překážek slaví třetí narozeniny.

První takovou bariérou byla vůbec nedůvěra trhu v to, co děláme. Mnoho lidí si myslelo, a někteří si bohužel stále myslí, že zprostředkováváme eskort. Tak to ale není. My zajišťujeme seriózní doprovody, ať už na pracovní schůzku, svatbu, ples nebo narozeniny. Po skončení akce doprovod odjíždí k sobě domů, ne ke klientovi, popisuje nelehký start své služby MůjZnámý.cz David Zábrž. Jedním ze základních problémů byla také nedůvěra bank. Platební bránu, která bývá zprovozněna do 3 dnů, trvalo spustit 3 měsíce. To je však jen vrchol ledovce toho, čím si musel mladý podnikatel projít, aby se dostal tam, kde je dnes. A takových příběhů je v Čechách bohužel hodně.

Nedůvěřivý nebyl pouze trh, ale i jinak svobodomyslní podnikatelé. Tak jako mnoho úspěšných projektů, i MůjZnámý.cz vznikal v jednom z nejznámějších coworkingových center – v Impact Hubu v Praze. Když chtěl David Zábrž projekt představit na tradičním MashUpu (mix prezentací a projektů, pozn. red.), bylo mu řečeno, že jeho podnikání není zrovna košer. Účast mu nakonec povolili – až po vydání velmi čteného článku na Forbes.cz.

Jako další problém se ukázala inzerce práce na českých pracovních portálech, které ‚doprovod‘ hází do škatulky eskort, a to přesto, že Ústav pro jazyk český slovo doprovod vykládá jako „1. doprovázení někoho cestou někam, 2. osoba n. osoby někoho doprovázející; družina, suita, průvod; kdo n. co někoho n. něco doprovází z bezpečnostních důvodů, …,“ nikoliv jako eskort, jakožto slovo, které bývá dáváno na roveň slovu prostitut/ka. Když jsem se pokusil osvětlit tuto častou mýlku a vložit na Wikipedii článek vysvětlující rozdíl mezi těmito slovy, byl bohužel smazán, přestože byly uvedeny veškeré relevantní zdroje, dále uvádí David Zábrž k nepříjemné situaci s výkladem významu slov.

Další nepochopení přišlo ze strany Facebooku. Ten stránce MůjZámý.cz zablokoval všechny kampaně a odmítl jakoukoliv diskuzi.

Přes všechny výše zmíněné překážky se projekt MůjZnámý.cz ukázal jako úspěšný, o klienty nebyla nouze. Když už se zdálo, že má David Zábrž vyhráno, společnost pochopila smysluplnost projektu a služba se rozšířila do všech větších měst v ČR s myšlenkou expanze na zahraniční trh, přišla rána od Googlu. Zpřísnil podmínky a na povolování reklam nasadil počítače. A přišla blokace. Úplná. Google bohužel české slovo doprovod překládá jako escort/companion a ač každé slovo znamená úplně něco jiného, spadá do stejné zakázané kategorie. Marně jsem se snažil s podporou Googlu komunikovat – odpověď byla vždy stejná. Web nesplňuje podmínky, vaše podnikání je neetické, tak se s blokací smiřte. Cítil jsem pocit zoufalství. Čtyři měsíce trvalo, než se probrali a reklamy mi opět povolili. Čtyři měsíce bez zakázek pro naše lidi, čtyři měsíce bez příjmů, dodává oprávněně rozhořčeně David Zábrž.

Dnes má web MůjZnámý.cz základnu více jak 60 profesionálů a spoustu spokojených zákazníků. Navzdory nepochopení většiny se dokázal udržet na trhu a dál roste. V jaké fázi by však projekt byl, kdyby měl stejné podmínky jako ostatní, o tom se dá jen polemizovat.

Dáme jim šanci

Budiž, každý startup prochází porodními bolestmi a z chyb se člověk také učí. Tisková zpráva nás motivuje dát jim šanci a projekt si vyzkoušet. Je konec června 2017, třeba vše bude probíhat jinak. Lépe. Seriózně. Prostě profi.

Pojďme to zkusit, zní hlas v našich redakcích. Ale nikomu se nechce veřejně vystavit své jméno s vědomím, že článek může číst také jeho manželka či skutečná přítelkyně… Spiklenecky proto navádím kolegy a kolegyně z dalších českých redakcí, zda do toho půjdou se mnou. Nemusel jsem je dlouho přemlouvat, akce je vymyšlená. Budeme předstírat přátelskou oslavu v pražské zoo, kam se pojede přímo z redakce Měšce. A protože nechci jít sám, objednám si dámský doprovod přes MůjZnámý.cz, který bude hrát moji přítelkyni. Cílem je před kolegy a kolegyněmi vzbudit dojem, že mám novou přítelkyni, a tuto roli má doprovod přesvědčivě hrát. Ostatnímu necháme volný průběh. Hra začíná.

Objednávka společnice

Středa 21. června 2017

V kontaktním formuláři MůjZnámý.cz vyplňuji všechny požadované údaje. Akce má proběhnout za týden, takže máme dost času najít vhodnou společnici. Poctivě vyplňuji své pravé údaje, e-mail, telefonní spojení, redakční adresu. Popisuji, že jde o akci s přáteli v úzkém kruhu, požaduji dívku a věk do 30 let. Odesílám poptávku.

Ve večerních hodinách dostávám e-mail od Davida Zábrže:

Dobrý den, poprosím Vás o výběr slečny v příloze.
Jakmile si vyberete, probereme vaše přání detailněji a následně se podepisuje seriózní smlouva. Přílohy jsou vcelku velké, prosím o krátkou zprávu, že vám email dorazil
Děkuji, krásný den. David

V příloze e-mailu jsou soubory ve formátu PDF a v nich profily 5 žen podle mých preferencí.

Profily nabídnutých dívek byly součástí e-mailu.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Profily nabídnutých dívek byly součástí e-mailu.

Hned mě trkne název souborů a říkám si pro sebe, zda náhodou nejde o reálné jméno a zkratku příjmení… Později se ukazuje, že tomu tak je. Ale nepředbíhejme.

Čtvrtek 22. června 2017

Dívám se na profily dívek a zaujímá mě slečna Klaudie. Tu opět e-mailem potvrzuji.

Dostávám další odpověď od pana Zábrže:

Dobrý den,
dobře, pokud akce bude 18 – 21 (180 min) a má hrát vaši přítelkyni, vždy doporučujeme se setkat minimálně 60 min před akcí, abyste se stihli více poznat.
Za 4 hodiny tohoto druhu spolupráce si účtujeme 4 × 780 Kč, což je konečná cena. Po uhrazení platby, pošleme vám platební link do emailu, se spojíme a domluvíme konkrétní detaily, jako je dresscode, časy, úprava vlasů, vaše přání, apod.
Děkuji.
S řešením nejen pro singles a pozdravem. David

Přes tři tisíce z vlastní kapsy se mi za tento test dávat nechce, ustupuji proto ve svém požadavku na tři hodiny a dohodneme se na ceně 2340 Kč. Během pár minut mi do e-mailu přichází odkaz na platební bránu a já platím dohodnutou částku. To je cena služby za tři hodiny akce, na které jsem si společnici rezervoval. Obratem dostávám potvrzení o platbě.

Platba služby je předem přes platební kartu Mastercard nebo Visa. Elektronická stvrzenka z transakce.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Platba služby je předem přes platební kartu MasterCard nebo Visa. Elektronická stvrzenka z transakce.

Následně dostávám další e-mail od pana Zábrže:

Dobrý den,
vaše platba dorazila v pořádku do platební brány.
Slečně Klaudii jsem volal, nedovolal jsem se, tak jsem ji ihned napsal email a ihned informoval o této zakázce. O dalších detailech napíši ihned, jakmile mi potvrdí termín a čas.
Děkuji.
S řešením nejen pro singles a pozdravem.

Jsem trošku rozladěn, myslel jsem si, že nabízené dívky jsou na daný termín volné, proč by mi je jinak pan David posílal? To nejprve zaplatím, a až poté začne autor projektu kontaktovat dívku, zda vůbec může? Ale možná to jen špatně chápu a nerozumím tomu. Nechávám to proto tak.

Pondělí 26. června 2017

Brzy ráno přichází od pana Davida tento e-mail:

Dobrý den Dalibore,
přes víkend jsem se spojil se slečnou Klaudií, není v tento termín v ČR. Peťa pro změnu zítra není v Praze a už si nemůže zrušit program.
Mám hledat u dalších slečen, která by mohla? :-)
S řešením nejen pro singles a pozdravem. David

Znovu jsem rozladěn. Akce má být zítra a autor projektu mi den předem napíše, že dívka nemůže. Nechce se mi věřit, že tuto informaci nemohl zjistit dříve. Zkouším Petru, další dívka ze souboru v PDF. Aha, také nemůže. Moje komunikace se mění a ptám se pana Davida, která dívka vůbec zítra (!) může dorazit na akci. Odpoledne dostávám odpověď, která mě uzemní: z těch v PDF žádná. To znamená, že na termín, o kterém byl dodavatel služby včas informován a kde mi nabídl konkrétní společnice, nakonec nemůže dorazit ani jedna. Z pohledu zákazníka mi to příliš seriózní nepřipadá. Pan David ale má ještě jedno řešení:

Dobrý den,
volná slečna na zítřek je tato.
Omlouvám se, že posílám až nyní. Kolegyně, která je projektovou manažerkou, je na dovolená a já nestíhám. Přesto věřím, že Šárka je tou nejlepší volbou, hlavně i z toho důvodu, že není „pouze“ vizuálně sympatická. Jde také o velice chytrou dámu, která se umí na veřejnosti chovat a zahrát jakoukoli scénku. V agentuře je již několik let a často si ji klienti objednávají opakovaně. Vaše Šárka je jednou z nejžádanějších našich slečen.
Určitě budete nadšený :-) David

Profil dívky vypadá lákavě, vzhledově jde rovněž o pěknou ženu. Má však jednu, pro mě zásadní vadu: v profilu je uvedeno, že je občasnou kuřačkou cigaret. To je pro mne, jako nekuřáka, bariéra. Ale přesto se ještě v e-mailu zeptám:

Autor: Pokud bych na Šárku kývl, jaký by byl další postup? Už není moc času…

David Zábrž (e-mail): Důležité nyní je, napsat nám podrobně scénář, jaký si přejete. Krok po kroku, jak má vypadat vaše ideální akce. Zároveň úprava vlasů, co si má vzít na sebe, vše co si přejete. Zároveň potřebujeme poznat vás, pošlete mi prosím také informace, které by měla znát + které se nejspíše hosté zeptají. Patří tam například kde pracujete, vaše přesné datum narození, profesní životopis, místo narození, vaše záliby. To samé napište, co má říkat slečna Šárka. Pokud by neměla mluvit úplnou pravdu. Prosím také o vaši fotografii, ať se poznáte :-) Zvládnete to během dneška ještě? Rovnou bych jí to poslal.

Den předem vymýšlet scénář, když na to mohlo být tak pět dnů? A to ještě někam pojedu podepsat smlouvu? Z komunikace mi vyplývá, že na nějaké formality určitě nebude čas a že tak půjde hlavně o vzájemnou důvěru a džentlmenskou dohodu. Což o to, já ji dodržím, ale spoléhat na to, že to tak udělá každý, je bláhové. Holka vypadá dobře, ale já nakonec couvám a akci ruším. Celá akce i projekt mi připadají šité horkou jehlou, a to panu Davidovi také odpovídám ve večerním e-mailu:

Jsem teď mimo Prahu a mimo svůj počítač, už to nezvládnu. Připadá mi to celé šité horkou jehlou, navíc je Šárka kuřačka, byť občasná, nevšiml jsem si. Holt zítra to budu muset zvládnout bez slečny. Třeba to příště vyjde :-)
Prosím o vrácení peněz zpět na kartu, ze které bylo placeno.
Děkuji. Dalibor

Odpověď přichází obratem:

Dobrý den,
děkuji za upozornění, že musíme opravit profil – Šárka už není kuřačka :-)
Prosím o číslo vašeho účtu, nedržíme údaje o kartě, takže je ani nevidíme. Pošlu ihned zpět k vám.
Děkuji.
S řešením nejen pro singles a pozdravem, David.

Druhý den mám peníze na účtu v bance. Sbohem a šáteček.

Diskrétně? Našli jsme reálná jména

Akce nevyšla, možná jsem jen špatně zvolil formu komunikace, možná jsem očekával lepší služby. Osobně mi celá služba připadala velmi amatérská, byť na konci by nejspíše došlo k reálnému setkání s dívkou. Na to jsem už ale po předchozí komunikaci neměl chuť. To je první problém.

Druhým je forma profilů. Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Když něco řekne muž, žena to vnímá jinak, a opačně. Dávat do profilu dívky, že … je velice příjemná mladá dáma, která s ničím a s nikým nemá absolutně problém. Je velice aktivní a zábavná. Není to typ, který by se rád předváděl, zaujmout publikum však umí a pokud jí je zákazník sympatický, dokáže to dat velice najevo, může pro některou část mužů znamenat výzvu. K čemu, si už doplňte sami. Osobně nevím, jak potenciálnímu zájemci společnici či společníka správně prezentovat, ale forma přes PDF soubor asi není pro lidský kontakt to nejlepší.

Třetí problém věci je závažnější. Ze zaslaných PDF souborů jsem reálně identifikoval některé dívky. Stačilo jen strávit pár hodin mravenčím hledáním souvislostí. Našel jsem jejich profily na Facebooku, Twitteru, fotky na Instagramu i další odkazy. Právě z fotek na sociálních sítích, které, jak se ukázalo, byly součástí prezentačního PDF, bylo snadné skutečnou identitu potvrdit. A projekt MůjZnámý.cz tomu sám napomohl, když soubory v PDF pojmenoval, alespoň u některých dívek, reálným příjmením, byť zkráceným. Tím mi práci značně usnadnil. Ukážu jen jeden z příkladů, nechci a ani nesmím poodhalovat soukromí společnic.

Oficiální profil společnice Petry z projektu MůjZnámý.cz
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Oficiální profil společnice Petry z projektu MůjZnámý.cz

Skutečný profil na Facebooku jedné ze společnic. Správně bych jej nikdy neměl najít.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Skutečný profil na Facebooku jedné ze společnic. Správně bych jej nikdy neměl najít.

Podobným způsobem jsem našel reálná jména dalších dívek, byť ne všech. U některých profilů zaslaných v e-mailu bylo i upřesnění práce dívky, či její specializace v občanském životě. Před civilní prací některých z dívek smekám, ale o to snadněji je pak najdu. Pokud bych chtěl, mohu se s dívkou zkontaktovat přímo. A mohl bych také zveřejnit její pravou identitu. A vůbec bych jí mohl jakkoli škodit. Stačí využít sociální inženýrství. (Nezkoušejte to, je to trestný čin.)

Že bych měl být diskrétní, protože to mám ve smlouvě a jsem vázaný vysokou pokutou, jak autor projektu sděluje níže? V jaké smlouvě, v té, kterou jsem nikdy neviděl a nepodepsal? Že je to v podmínkách, které nejsou k nalezení a které jsem nikdy neodsouhlasil? A zase špatně.

Proto by bezpečnost, ochrana soukromí a diskrétnost měla být u takových služeb číslem 1, bez jakýchkoliv výjimek. Nejen v tomto bude muset David Zábrž na projektu ještě hodně zapracovat, má-li být MůjZnámý.cz vnímán jako seriózní a profesionální. Zatím jde stále jen o amatérský startup šitý horkou jehlou.

Na závěr zajímavost. Najděte deset rozdílů v počtu členů týmu, doprovodů a rozdaných úsměvů. Buď měl projekt MůjZnámý.cz více jak dvouměsíční prázdniny, anebo neaktualizovali svoji homepage. Anebo jde zase jen o fejk. Ani jedno není dobře. Jak máte věřit, že kuchař vaří skvěle, když vchod do restaurace je maskovaný nápisem „drogerie“ a místo jídelního lístku dostanete telefonní číslo, na kterém vás automat ubezpečí, že jídlo je mňamka? Toto se nepovedlo.

Snímek z webu 22. 6. 2017. Vlevo je pár čísel ze statistiky projektu.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Snímek z webu 22. 6. 2017. Vlevo je pár čísel ze statistiky projektu.

Snímek z webu 11. 9. 2017. Čísla ze statistiky vlevo jsou od 22. 6. 2017 beze změny.
Autor: Dalibor Z. Chvátal

Snímek z webu 11. 9. 2017. Čísla ze statistiky vlevo jsou od 22. 6. 2017 beze změny.


Pana Davida Zábrže jsme požádali o reakci na otázky níže. O testu nevěděl. Ve světle našeho zjištění jsou ale jeho některé reakce poněkud rozporuplné.

Jak probíhá objednání vaší služby, tj. společnice/společníka? Stačí někam zavolat, nebo je nutné dojít osobně, vyplnit formulář apod.?

Objednání našich seriózních služeb probíhá standardně přes stručný formulář na našem webu www.mujznamy.cz. Na ten poté reaguje projektová manažerka zpravidla e-mailem. U loajálních klientů komunikace probíhá přímo emailem s ní nebo po telefonu.

Kdy a jak se za službu platí? Předem, na místě, po čerpání služby? Hotově, převodem, kartou…?

Za službu se platí 100% předem, nejčastěji bankovní kartou přes platební bránu. Často jsou zákazníci tak spokojeni, že dávají našim lidem i hotovost po skončení akce. To se stává u více než poloviny akcí. Ceny služeb se snažíme držet opravdu rozumně a dáváme také důraz na individuální posouzení. Když nám zavolá dáma, že jde k soudu a bojí se svého manžela, nabídneme ji opravdovou pomoc za symbolickou odměnu.

Je se zájemcem (zákazníkem) uzavírána nějaká smlouva? Písemná, elektronická apod.? Máte prosím vzor?

S každým zákazníkem striktně podepisujeme smlouvu s jasnými pravidly. Jedno z nejzásadnějších například je, že zákazník nesmí pít alkohol během akce, stejně tak i doprovod. Dále podepisují obě strany vysoké pokuty za prozrazení detailů spolupráce.

Jak dochází k ověřování zákazníků a zároveň společnic, společníků? (Dotaz míří na značné oboustranné riziko při setkání s neznámým člověkem, který nemusí mít čisté úmysly.)

S našimi lidmi se pravidelně setkáváme a snažíme s nimi vést rozhovor na familiární úrovni. Jsou to právě oni, kteří nám vybudovali skvělé jméno. Proto si i s některými osobně tykám (David Zábrž). Noví vždy prochází důmyslným recruitmentem. Prověřujeme je z všeobecných znalostí, sledujeme jejich chování, ale pracujeme i s testem improvizace.

Jsou k dispozici základní, reprezentační profily vašich společnic/společníků? Jsou to ty, co jsou na Vašem webu?

Chráníme bezpečí našich lidí, a proto je neuvidíte nikde na internetu. Profily zasíláme na vyžádání klienta při jeho opravdovém zájmu. Dříve ne. Na web jsme umístili pouze reprezentativní fotografie, které spíše návštěvníka „zdrží“ na našem webu a můžeme ho tak interaktivně oslovit přes chatovací okénko.

Situace: Mám zájem o společnici/společníka. Dívám se na Váš web. Jaký je nejkratší časový termín pro objednání služby? Příklad, dopoledne objednám, večer mohu jít na společenskou akci, anebo je potřeba více času k zajištění celého procesu?

Dobrá otázka. Nyní připravujeme koncept 2.0, který bude splňovat i takto rychlé objednání. Nyní, ve současném pojetí služby to funguje tak, že zákazník objedná a projektová manažerka připravuje realizaci, která trvá i 48 hodin. Pokud však zákazník nemá složité zadání, budeme schopni ho propojit s našim člověkem na přímo. Obdrží na něj mobilní číslo a domluví se tak mnohem rychleji. Projektová manažerka se tak bude moci věnovat pouze složitějším zakázkám. Půjde o nový koncept, od kterého očekáváme ještě větší zájem ze strany klientů.

Vaše služba je nabízena pouze na území Prahy, anebo kdekoli po ČR? Pokud po celé ČR, jak je to s náklady za přepravu společnice/společníka? Platí se limuzína, taxi, nebo stačí 1. třída vlakem apod.?

Nabízíme službu po celé České republice, výjimečně také v Bratislavě. Praha s objednáváním seriózních společenských doprovodů sice vede, ale menší města vůbec nezahálejí. Na místo se náš člověk dopraví většinou svým vozem.

Je možné za použití služby získat od vás daňový doklad? (Např. pro firemní akci.)

Samozřejmě. Jsme firma jako každá jiná a respektujeme plně tuzemskou legislativu. Určité procento objednavatelů přichází právě od firem. Zde jde nejčastěji o doprovod na teambuilding, firemní večírek či obchodní schůzku.

skoleni_15_4

Jak se daří vaší službě?

Služba už je etablovaná na českém trhu více jak tři roky. Za tu dobu vyvrátila mnoho hypotéz, se kterými jsme na počátku začínali. Například, že budou objednávat pouze klienti bohatí a z Prahy; že to budou jen muži; apod. Dnes již můžeme říci, že Praha sice vede, ale velice dobře fungují také obce do 20 000 obyvatel, pohlaví objednávek je hlavně na sezóně (plesová sezóna – poptávají hlavně ženy), letní období hlavně muži. Často nemusí jít o bohatého člověka, ostatně naše cílení je právě na střední třídu, tak aby si mohl službu objednat kdokoli. Z velké části jde o mladé lidi do 30 let, kteří mají inovativnější smýšlení.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).