Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Miroslav Havlíček, Česká pojišťovna: Když lidem otevřete klapky na očích a pustíte mantinely, zlepší se od Jan Rechnovský - Uf. Takže zrušení výkonnostních odměn přechodem na paušál...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 7. 2018 9:32

    Jan Rechnovský (neregistrovaný)

    Uf. Takže zrušení výkonnostních odměn přechodem na paušál vedl k celkovému zvýšení produktivity call centra? A o kolik? Nebo se zvýšila spokojenost klientů. O kolik a jak jste jí zkoumali?
    Teď bude prodejce ČP méně salesy, ale bude se snažit odhalit a pochopit skutečné potřeby klienta a vytvořit optimální nabídku. Tedy z callscriptového robota jste udělali kreativního odborníka...
    No. Pokud vám to opravdu funguje, pane Havlíčku, je to na metál.

  • 7. 8. 2018 14:56

    xxxx (neregistrovaný)

    Budte naprosto v klidu... co věta Havlička, to hovno..cely clanek je zalozeny na lži a výmyslech pana Havlička... lidem v callcentru se porad říká co musí a nemůžou... atd atd... nekterym po této zmene sebrali hooodne penez tim ze jim daly pouze zaklad. mzdu atd... zase jen snaha o PR

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).