článek jsem si se zájmem přečetl a velice mne potěšil snahou o objektivitu, ač v lecčem mám (jako člověk, co se taxikařením dva roky živí), jinou zkušenost. Přikládám to jisté naivitě, nebo spíš nezkušenosti. Ale nic proti, nikdo učený z nebe nespadl, takže to dokážu pochopit.
Trochu za škodu považuji to, že jste nezkusil jezdit pod klasickým dispečinkem. Liftago jistě není zlé, ale spíše jako přivýdělek.
Mohu se zeptat, máte-li přehled, kolik hodin a v jakou denní dobu jste za ten měsíc odjezdil?
Čistě pro vaší informaci, pokud budu mluvit za sebe:
standardní měsíc:pravidelně odjeto 200-210hod/měs, tržba +-75tis + +-5tis dýžka (+-350zakázek ), nájezd 6-7 tis km (tedy na tržbu podstatně méňe než vy, tankováno samozřejmě výhradně na ONO :) ) , fixní poplatek za dispečink 6500kč.
Jezdím dost, ale ne extrémně, to je těch 300 a víc hodin měsíčně. Těch 200hodin není o tolik víc, než klasický pracovní poměr (kde navíc dojížděním do práce ztratíte snadno i desítky hodin měsíčně).
Nejde ani tak o konkrétní dispečink, podmínky jsou všude podobné, jen o to, že vy jste ve formě liftaga nezvolil tu lépe vynášející variantu.
Z mého pohledu je to i dnes stále nadprůměrně dobře vynášející práce. Jiste s určitými specifiky.. Ale většina tech tradujících se mezi lidmi patří spíš pod urban legends, na to jste jistě za ten měsíc přišel sám.