Že by jim odcházelo více lidí? Tato "banka" po několika letech provozu pokazila co mohla. Je určitě dobré, že ty nesmyslné poplatky zrušila, ale vzhledem ke katastrofálním kurzům cizích měn jim to moc mepomůže. Naštěstí existují možnosti jak platit do zahraničí velmi levně nebo zdarma a současně provádět konverzi měny za naprosto zajímavější kurzy než mají obecně banky v ČR. Řada lidí jejich karty kvůli poplatkům již dávno zrušila nebo rovnou zrušila i účet u mBank, myslíte, že si kartu znovu pořídí, nebo se teď vrátí do mBank? Zkuste hádat!
Zkratim to. Pokud mate smartphone revolut, pokud ne tak mirne drazsi (ovsem porad nekde jince nez ceske banky nehlede na nejhorsi mbank) transferwise.
PS: pouzivam/pouzival jsem vsechny zminene sluzby. Curve je primarne neco jineho a roklen vyzaduje smenu nejmin 1000eur a neni to platebni karta, potrebujete svuj eur ucet. Roklen jsem pouzival nez fungoval revolut, protoze pro vetsi castky vychazel mirne lip nez transferwise. Pro cloveka ktery potrebuje v eurech zaplatit hotel a jidlo v hospode na dovolene je revolut jednoznacne top, pokud nema smartphone tak o par desetin procenta horsi transferwise (pokud nemeni tisice eur opravdu maly rozdil).
PS2: vetsina smenaren (ne jen benzinka ono) ma na eura lepsi kurzy nez ceske banky, na ostatni meny pak zalezi jak kde
No já se třeba setkal nedávno když mi paní u nedošlé platby tvrdila že v tom bankomatu přes který zadávala příkaz to předčíslí prostě nikam zadat nešlo. Není to samozřejmě chyba mbank (pokud měla pravdu), ale smysl těch předčíslí jsem nepochopil dodnes, zvlášť když nic nerozlišují a dřív to fungovalo i bez nich.
Aha. Tak teď už chápu, jak je možné, že když jsem chtěl po jednom e-shopu vrátit prachy, tak pořád tvrdili, že jsem jim dal špatné číslo účtu a až když jsem jim ho opakovaně diktoval, tak se najednou zeptali "A to číslo před pomlčkou je důležíté?"
Zaplať příroda, že už mbank tuhle zhůvěřilost nedělá.
U mBank jsem nikdy účet neměl a to hlavně kvůli nesmyslným podmínkám a poplatkům. Nevím kdo o takovéto strategii rozhoduje a kolik mu za to platí. Stačí používat selský rozum a i na našem trhu si najdete banku která vám vyhovuje. Když vám přestane banka
vyhovovat, není nic snazšího, než jí zmněnit. Mám několik účtů u růyných bank a vklady převádím podle výhodnosti. U žádné za vklady a služby neplatím.
Však já mám také historicky ještě pár účtů u mBank, jenže jsou pravidelně po případných obratech hned vynulovány. Všechny karty jsem jim hodil na hlavu se zavedením nesmyslého limitu povinné úhrady a jejich šílené bankovnictví, které přebije snad už jen UCB bylo poslední kapkou. Dávno bych účty zrušil, ale zatím se mi nechce z důvodu některých navázaných aktivit, vím je to trochu z pohodlnosti, ale dojde na ni jednou také řada.
Sorry, ale třeba neplatit poplatek za karty u mBank není o tom "umět", ale zkrátka o tom, že musíte akceptovat jisté podmínky, které vás omezují. Dost lidem to opravdu vadit nebude, ale pokud například užíváte jako primární kartu kreditku, tak už to prostě problém je. Účet u mBank jsem kdysi měl, ale postupně to šlo hodně dopryč a banka se z pozice "svěžího leadera" (kterou po svém příchodu na trh nesporně hrála) dostala spíše do podprůměru, bohužel :-(
Přesně tak, u mBank jsem byl 7 let, ze začátku byli úžasní, ale časem se zhoršili. A hlavně už mě nebavily neustálé změny podmínek (většinou k horšímu). Pořád se šibovalo s podmínkami bezplatných nebo aspoň levnějších výběrů, zaváděly se další a další spořící účty. Pak podmínili bezplatné vedení karty. Přičemž vkladomaty nemají myslím dodnes a kurzy taky nic moc.
Tomu nerozumím. Vy máte problém splnit podmínku pro vedení karty zdarma, když používáte prmárně kreditku? Předpokládám kreditku mbanky? Je to popsáno i v článku. Dlouho platilo (ani nevím, kdy to začalo platit, ale minimálně 3 roky to už jsou), že za vedení debetní karty se neplatí v případě, že uživatel má u mBank nějaký úvěrový produkt, ať už spotřebitelský, hypoteční, nebo kreditku, nebo kontokorent. Jak tedy můžete mít problém s placením poplatku za debetku, pokud používáte kreditku?
Máte pravdu, že poplatek za platbu kartou se dal obejít úvěrovým produktem od mBank, např. kreditní kartou. Nemám přehled v kreditních kartách, ale myslím, že si pán vybral kreditní kartu od jiné banky a to pak byl problém.
Tímto zpoplatněním debetek a odpouštěním poplatku za úvěrový produkt byl od mBanky tah, jak zákazníkům vnutit kreditní kartu či kontokorent. Většinu měsíců asi není pro nikoho problém těch 1500 Kč měsíčně utratit, ale stále je tu riziko, že se stane něco, kvůli čemu to utratit nestihne a zákazníkům, kteří si místo toho vybrali účet bez podmínek jinde, se ani nedivím. Pro ty, kdo se rozhodli mít od mBank kreditní kartu, za její vedení je též poplatek a také se odpouští za jistý obrat a jsme zase na začátku. Navíc při poplatku 25 Kč za stoprocentní inkaso to asi budeme platit ručně a to je omezení, které je třeba pro bezplatnost akceptovat. Navíc kreditní karta má od debetní karty jisté odlišnosti a kdo s ní neumí, ten špatně skončí. Poslední na řadě je kontokorent. Pokud ho člověk nevyužívá, tak za něj neplatí, ale co když se zmýlí a utratí více, než měl na účtu peněz? Bez kontokorentu by ho platební terminál, platební brána či bankomat odmítli, ale s kontokorentem ho začne čerpat a samozřejmě i platit a to je další omezení, které musí zákazník akceptovat. S kreditní kartou a kontokorentem je i záznam registrech a to může dělat potíže s výší úvěru, až ho člověk bude potřebovat a to je další omezení, který zákazník musí akceptovat. Pak je tu ta podmínka minimálního výběru 1500 Kč. Znám lidi, kteří platí všechno kartou, tak jim stačí jednou za rok vybrat 500 Kč a samozřejmě nechtějí mít kdekoliv přebytečnou tisícovku, takže tohle je také omezení, které zákazník musí akceptovat. Samozřejmě, že člověk, který chce jen účet a kartu bez podmínek tato omezení akceptovat nemusí a na trhu se spousta bank, které tato omezení nemají.
Nevěřte tomu, že bez kontokorentu se nedostanete na účtu do mínusu. Pokud platíte kartou, tak zdaleka ne všechny transakce jsou online (například v Tesku menší částky mohou být off-line) a pokud máte na účtu malý zůstatek, do mínusu se dostanete snadno. A také si leckdy obchodníci srazí peníze zaplacené kartou až po době blokace (mně se třeba stalo, že jsem platil kartou zájezd v cestovce a ta si ty desítky tisíc strhla až po třech týdnech, kdy už dávno nebyly blokované). A za nepovolený debet jsou mnohem větší sankce než nějaký úrok z kontokorentu.
A když se podíváte do smlouvy o účtu, tak se tam zcela jistě dočtete, že je vaší zodpovědností, aby na účtu bylo dost prostředků pro pokrytí vašich závazků. Takže když se dostanete do mínusu i když nemáte povolený debet, je to chyba vaše, ne banky.
A proč jako předpokládáte kreditku od mBank? V době, kdy to zaváděli, byly její podmínky vyloženě podprůměrné, tak jsem samozřejmě používal něco jiného.
Přechod na kreditku mbank by pro mne v té době znamenal reálně ztrátu minimálně 100 korun měsíčně, tedy fakticky poplatek (kombinace ztrát za vratky s plateb a některé další věci).
A jelikož existovaly alternativy, které podobné omezení nepřinášely, tak prostě nebyl důvod v mBank zůstávat...
V současnosti sice je přímá ztráta ve většině případů menší (pokles vratek kvůli EU regulacím atd.), nicméně i tak to není nulové, nehledě k tomu, že někdy člověk preferuje oddělení poskytovatele úvěrového produktu a běžného účtu.
Existence poplatků kolem karet u mBank proto i dnes omezením byla, jeho zrušení je víc než žádoucí...
Rozumím tomu správně, že banka A vám dá kartu zdrama a bez poplatků ovšem pokud splníte jednu ze dvou podmínek buď platby kartou 1500/mesic (smesne neni duvod nesplnit) a nebo kreditka a vy brecite ze je baka zla pac kreditku od banky B preci pouzivate... a stejne vam ten poplatek uctuji? No co na tom ze pouzivate kreditku JINE banky.... :D
Banka byla zlá, protože chtěla zákazníky buď dokopat k používání své debetní karty nebo k pořízení úvěrového produktu. Pokud zákazník banku používá pouze pro převody a výběry z bankomatu, tak je takový zákazník pro banku ztrátový a je otázka, jestli ho nutit poplatkem do používání jejich debetní karty nebo aby využil stávající úvěrové produkty, což někteří vyhodnotí tak, že z banky odejdou, nebo by se měla banka snažit udělat produkty takové, aby je zákazník skutečně začal používat a třeba zrušil produkty u konkurence. Asi se mBank vylepšovat nechtělo, tak zvolila tu první variantu nucení a odpuzení.
Přesně tak, popsal jste to správně...
Já prostě debetní kartu k účtu používám pouze tu a tam k výběru z bankomatu, platby řeším jinak. Nemám problém s tím, když některá banka nasadila opatření typu "zdarma bez splnění jiných podmínek jen např. 2-3 výběry měsíčně", to mi přijde jako přijatelný postup k omezení pro banku ztrátových výběrů z bankomatu. Pokud ale mBank požadovala při nesplnění obratu na kartě poplatek v desítkách korun měsíčně i v případě, že karta nebyla použita vůbec, tak to už vidím jako problém (a u banky vyrostlé na pojetí "nizkonákladové" to platí dvojnásob).
Opravdu nevidím důvod pro platby řešit jinak...? jo vlastně jich tu pár je to takhle má někdo "reklamní" kreditku z jiné banky kde dostává X% z platby zpět a pak jasně chce platit tou kreditkou a účet v mBank použije jen na převod pro nabíjení kreditky a ta zlá banka po něm chce poplatek když její kartu nevyužívá, je nasnadě otázka proč nemá účet v bance z které má kreditku? No protože ta zas třeba účtuje poplatky za převody tak ty udělá v mBank.. no prostě vyčůránek.... mBank jen reaguje na vyčůránky, nicméně pro normální používání je stále bezplatná A proč je vůbec por někoho problém zaplati kartou 1500,-? no jasně na kreditce dostane za 1500,- vratku 2% tedy 30,-.. A jsme doma když zaplatí mBnk kartou přijde o 30,- když s ní nezaplatí zase přijde o 29,- :D
Poplatky za převody? Ve kterém století jste se zasekl? Asi v tom, ve kterém mBank, která má poplatek 25 Kč za stoprocentní inkaso ke splacení kreditky. Kolik mBank získá, když s ní člověk zaplatí 1500 Kč? celé 3 Kč. Jeden výběr z cizího bankomatu stojí asi 30 Kč a to asi nikdo debetkou neutratí, takže jsou vlastně pro mBank všichni klienti ztrátoví. Nejsou. Pro banku nejsou tak důležité útraty kartou, ale půjčování uložených peněz a když někomu leží na účtu peníze celý měsíc, než zaplatí cizí kreditku, tak i z těchto lidí může být výdělek. Horší jsou lidé, kteří každý měsíc svou výplatu celou vyberou hned po tom, co jí dostanou, to jsou vychcánci, ale těm by měli napařit poplatky za výběr, nikoliv každému za nepoužívání.
Me nastvalo zavedeni poplatku za kartu.
Zridite si ucet a dostanete kartu zdarma... a pak se nekdo po par letech rozhodne, ze budete platit a zacne si strhavat penize. Za tohle chovani mely padnout nejake pokuty. Jednostranne zhorseni podminek bez meho primeho souhlasu. Zkusit to nekdo jiny nez banka tak vas tahaji po soudech a div vas neukamenuji.
To si děláš prdel? Jaké pokuty? Nechci se v žádném případě zastávat mBank, sám ji nemám rád, ale to je snad věc každého podnikatelského subjektu, jaké ceny si nastaví. Pokud mBank zavedla poplatek za používání karty, tak jsi měl buď možnost smlouvu ukončit, zrušit kartu nebo využít jiné možnosti, které byly, abys za její vedení platit nemusel. S pistolí u hlavy tě přece nikdo nenutil ten poplatek platit.
Určitě máte pravdu, jen se malinko pozapomělo, co sliboval jejich generální ředitel v roce 2007 - a to, že jejich služby budou bezpoplatkové do konce světa. Nikdo ho nenutil aby pronášel tuhle suveréní větu. mBank jako "podnikatelský subjekt" tento slib generálního ředitele nedodržela a nebyla se ani schopná distancovat od těchto výroků. A bylo to tak jednoduché, stačilo vydat prohlášení, že jejich bývalý generální ředitel byl lhář, případně nesvéprávný dement. Klienti by to pochopili.
Ano, i banka kterou můžete mít rádi své klienty s TOP 3 garancí podrazila. Také nebyla schopná přiznat, že se jednalo o čistý podraz, které dělají jen ...ční banky, ze kterých si utahuje a na kterých si postavila svou lživou reklamu. Perličkou bylo, když to vlastně otočila tak, že si toto zrušení TOP 3 garance klienti vlastně přáli - to už bylo silný kafe...
S termínem napořád jsem se setkal i u UPC, kdy slibovali 10 mbit internet za cenu 200 Kč napořád, přičemž vlastně klienti nepochopili, že se jedná o období jednoho roku. Úsměvné je, že pokud jste daňový poplatník tohoto "státu" oprávněně byste čekal, že se vás stát zastane ve sporu proti těmto šmejdům. Bohužel nezastane, stát je tu jen pro výběr daní, poplatků a pokut.
Z mého pohledu ta TOP3 garance hlavně byla totálně zpackaná načasováním a komunikací...
Oni v podstatě mluvili pravdu v tom, že s extrémním propadem úrokových sazeb tato služba na delší dobu ztratila smysl a zákazníky přestala zajímat, výběr mezi 0,01 a 0,02% opravdu nebyl podstatný. Kdyby to zrušili v době totálního propadu, tak by to asi nikdo moc neprožíval.
Jenže odstoupení od TOP3 garance přišlo až ve chvíli, kdy se už začínaly objevovat určité náznaky oživení trhu v této oblasti a zase by to začalo pro klienty na zajímavosti získávat :-( Za mne totální kix a nedomyšlenost...
Nešlo (jen) o pokles sazeb, ale hlavně o to, že většina rozumně úročených spořáků začala mít další omezující podmínky, takže to bylo více a více jen porovnávání jablek s hruškami. Zrušili to přede dvěma letu (tuším) a sazby jsou mrtvé a nezajímavé doteď, žádné oživení nenastalo.
Předřečníky co účelově vytrhnou jednu větu z kontextu aby "dokázali" jak AirBank hrozná ani komentovat nebudu, to nemá smysl.
Jaké vytrhávání věty z kontextu? Pán nahoře si stěžoval na mBank, že něco slibovala a nedodržela to a tohle se víceméně opakuje ve všech diskuzích pod články o mBank. Nevšiml jsem si ale, že by se tohle dělo i pod články o Air Bank. Naopak, tam každý Airhujer ejakuluje, jaká je to férová banka.
Vy si vysvětlujete pojem napořád jinak? U vás je tento časový úsek ohraničen do doby, když banka naláká díky svým lživým reklamám dostatek klientů a vkladů? Napořád je tedy do doby než se to bance hodí? Pak neměli použít výraz napořád, ale jen do doby než dojde posunu na trhu úrokových sazeb - opět nic jim nebránilo užít jiný termín. Neudělali to, protože prostě machrovali, nejsou přeci jako ...ční banky... nebo jsou...?
Právě že sazby zas tak úplně mrtvé nejsou... Jo, žádný zázrak to není, nicméně hodnoty už přelezly 1% a nejlepší nabídky se pro účty bez výpovědní lhůty dostaly i nad 1,5%, to už zase pomalu to srovnání smysl opět má. A nezdá se, že by sazby měly opět klesat k nule.
Mimochodem v aktuálním srovnání je Airbank v hodnocení podle sazby jen těsně pod TOP3, cca někde u čtvrtého místa, ale má to s dodatečnými podmínkami obratu na kartě atd. , při variantě "bez podmínek" je to bohužel dost tristní a padá úplně na konec...
Kdysi si jeden můj kamarád zřídil spořicí účet u banky kterou můžete mít rádi. Zřídil si ho, protože uvěřil reklamě na TOP 3 garanci. Uznávám, byla to jeho chyba, nemá věřit všemu :-) Zřídil si pouze tento spořící účet, jelikož TOP 3 garance nepodmiňovala lepší úrok založením i běžného účtu a realizací 5 plateb kartou měsíčně. Po nějaké době mi na pivu povídá, hele z AIR bank mi přišla SMS, že nemám běžný účet (který nikdy nechtěl) tudíž, že neplatí kartou (kterou taky nechtěl). Tak mu milá AIR Bank oznámila, že na jeho spořícím účtu má nastaven úrok 0,00%. To zase nechtěl on, protože s tímto si spořící účet na základě jejich reklamy nezakládal... Ptal se mně, jestli nevím, proč účet kde mu slíbili TOP 3 garanci napořád a na kterém mu nastavili úrokovou sazbu nula nazývají účtem "spořícím". Spíše by ho měli nazvat účtem technickým. Nebyl jsem mu schopen odpovědět... :-) Asi proto, že si to klienti AIR Bank vlastně přáli a donutili k tomu nebohou banku :-) A tam jim velmi nerada vyšla vstříc. Na druhou stranu, tato banka jistě vyjde klientům vtříc vždy, takže není nic jednoduššího než se opět zeptat klientů, zda chtějí mít nejvyšší sazbu na trhu a tu jim může tato banka nastavit. Jde přeci o přání klientů, které tato banka bez váhání plní ne?
Ano, kamarád si myslel, že obsahu reklamy může věřit. Nedošlo mu, že i AIR Bank je stejná jako všechny ...ční banky, takže svoje sliby neplní a plnit nebude. Nedošlo mu, že se jedná o podvodnou reklamu, jelikož za ní stála banka, kterou můžete mít rádi. Asi tak... Možná spořák nemá garance v jiné bance, ale tady ty garance byly a byly dosti výrazně publikovány pomocí těch lživých reklam. To jestli má balík peněz a co s nimi kamarád udělá je jen jeho věc. On jen chtěl využít nabídku s jasnými pravidly, takže to asi nebyla jeho chyba, když ho AIR Bank podrazila. Skoro to vypadá tak, že podvedený má v tomto státě automaticky vinu - protože se nechal podvést. Podvodník v tomto státě má ze zákona ochranu, jelikož je to banka.
Já mBank používám od začátku a ze těch již mnoho let jsem na poplatcích ZAPLAITL JEDNU VELKOU 0... Takže tak no je pravda že já tu banku POUŽÍVÁM ne zneužívám jen k tomu abych tam poslal peníze které si pak vyberu kartou z bankomatu (páč banke kterou používám má výběry kartou těžce zpoplatněny néli i ty karty) to je fakt no kdo by to byl čekal že si takový vykukové najdou... Je mi jasné že banka zy ty výběry z bankomatů PLATÍ a podmínka platby kartou 1500/ měsíc je něco tak triviálního a naprosto samozřejmého že není důvod ji nesplnit pokud účet používám
A že má banka velké zisky z toho placení kartou, že? Celé EU regulované 2 Kč z každé tisícovky. Výběr z cizího bankomatu banku stojí cca 20 Kč, takže i když s její kartou klient všechno platí, tak si tím ani na jeden výběr nevydělá. Banky dneska vydělávají na úvěrech, takže jí klidně vydělává i člověk, který tam celý měsíc nechá ležet výplatu a jednou za měsíc z ní splatí kreditku v jiné bance nebo člověk bydlící na vesnici, který má u nich naspořeno a občas si z toho něco vybere. Podívejte se na banky, které mají výběry zdarma bez podmínek za vedení účtu či karty, jako Equa bank, Creditas nebo Hello bank. I přes to, že podmínku používání nemají, jsou několik let v zisku.
Zase objektivně - oni ten požadavek obratu zavedli v době, kdy tato EU regulace ještě plně neběžela. V tu dobu to asi pro banku jistý ekonomický smysl dávalo, zas na druhé straně to tehdy víc vadilo lidem víc pracujícím s kreditkami, jak jsem psal výše.
Spíš je smutné, že se zrušením tohoto otáleli tak dlouho, propad poplatků z karetních plateb v důsledku EU regulace už je realitou minimálně 1,5 roku :-(
Jj, zavedli to před regulací EU v březnu 2015 s podmínkou 500 Kč. Pro kontext doby, v únoru 2015 Equa bank zrušila podmínku příjmu. V září roku 2016 mBank tu podmínku s odůvodněním EU regulace zvýšila na 1500 Kč. Pro kontext doby, rok 2016 byl pro Equa bank první ziskový a to neměla žádné podmínky na využívání druhý rok. V zisku je mBank od roku 2011.
U mBank jsem měl účet, nyní již nemám. Účet jsem zrušil, protože měla pro mě špatné podmínky a na trhu se objevili lepší banky např. Air Bank, Hello Bank, Equa Bank. Od ledna 2019 Reifeissen Bank se svým spořícím účtem s úrokem 3% (půl roku) ukázala, že to jde i jinak a dobře. K bance m Bank se zatím určitě nevrátím.
V čem je SMS nebezpečná? Mám LG mobila, do kterého nemůžu sehnat novou baterii, neb stará odešla do věčných lovišť a nové se snad už ani nedělají. Takže mobil je na trvale drátě a SIMka určená výhradně pro potvrzovací platby z bank. K telefonování mám úplně jinou SIMku. Nepotřebuju SMS na Smartfouna, na starý tlačítkáč to bohatě stačí.
SMS putuje po síti nešifrovaně, takže ji může kdokoli kdykoli odchytit/odklonit a vy se o tom ani nedozvíte. Plus je tu možnost odklonu SMS přímo na chytrém telefonu, pokud by se tam dostala nějaká breberka. Mít hloupý telefon jen na bankovní SMS je sice možné, ale silně nepraktické a má to minimum lidí, takže s tím nelze reálně počítat.
SMSky používá stále většina bank. Ale jsou zde alternativy, zajimavé mi přijde čistě HW řešení od Sberbank - RSA token, ale prý stejně chtějí do budoucna přejít na SMS.
Jsou zde i možnosti různých virtuálních klíčů (např. Unicredit), ale k těm mám ještě menší důvěru, nevěřím, že při kompromitaci chytrého telefonu není možné příslušnou aplikaci nějak ovlivnit.
Já aktuálně řeším tak, že autorizační SMS si nechávám posílat na "hloupý" telefon, abych zachoval podmínkou dvoufaktorové autorizace.
Ještě zbožňuji hlášky typu "Uvedli jste nesprávný nebo neúplný název příjemce", které mě silně iritují, vždy tam musím nacpat alespoň dvě XX nebo jinou blbost. Zákon nevyžaduje identifikaci veškerých plateb, ještě že mám prakticky veškeré platby z jiných bank, které nemají takovéto "vychytávky".
Mám x účtů, ale mBank je srdcovka, protože prostě byla první :) Vím, někdo by s bezpoplatkem přišel dříve nebo později, ale i tak je mB stále moje primární banka. I když úspory mám jinde... Nedávno jsem nastavoval nějaké trvaláky ve FIO a Air a vůbec tam není nastavitelný poslední den v měsíci nebo jak se chovat, když daný den připadá na svátek/víkend (jestli poslat první prac. den před nebo po...). Tak jsem trvaláky nakonec nechal v mB, nechtělo se mi to studovat :D Takže mBanko, rozhodně nejsi dokonalá, ale díky za to, že jsi :)
MBank se po letech po několika poplatkových veletočích vrací na začátek.
Nesmyslným poplatkem za kartu se automaticky vyřadila z okruhu bank "základní služby zdarma", tj. účet, karta a převody, kde jí konkuruje Air, Credias/Richee, Equa, Fio, Hello, Moneta a postavila se tak proti velkým bankám typu ČS, ČSOB, KB, RB, které mají základní služby zdarma při splnění podmínek, jenže těm zase nemůže konkurovat rozsahem služeb.
Nyní se tedy vrací soutěžit do skupiny jí rovnocenných, ale pochybuji, že se jí podaří od svých konkurentů nějaký významný podíl klientů přetáhnout, je to taková změna pět minut po dvanácté.
Nemyslím, že se zcela vrací do skupiny rovnocenných bank. Pro zahraničí je jejich karta stále nepoužitelná, pokud někdo nehodlá mB sponzorovat. Management banky je neuvěřitelnou ukázkou mnohaleté neschopnosti, něco nám všem ale uniká, protože stejně nepochopitelný je přesto všechno počet klientů, jež mB využívají jako hlavní banky.
Co je hlavní - těmi veletoči ztratila mB u lidí důvěryhodnost a to je u banky největší průser.
Taky jsem tam měl účty a taky jsem ji opustil. I kdyby se na hlavu stavěli, není důvod jim dávat zase důvěru. Protože by opět za chvíli zklamali, jako vždy. Název mB je už prostě synonymum pro nedůvěryhodnost a nestabilitu podmínek.
mBanka je jeden velký kolotoč řízený cirkusáky, kteří sí každý půlrok hodí korunu, jak dodupou zase ceník.
Jsem u nich byl od počátku, pak před pár lety účet zrušel, po asi pěti naprosto flagrantních porušení slibů z jejich strany.
Následně jsem založil účet pro 40 000 půjčku s RPSN 4% (má první půjčka v životě) a v zápětí zrušil pro idiotský poplatek za nevyužívání karty.
Banka je tu od toho aby mi sloužila! A ne aby si mě vycvičovala a drezírova jak co používat a nebo nepoužívat!
Čas strávený študiem ceníků Vám doporučuji prospat, strávit v přírodě, či promilovat. A na mBanku vesele házím bobek, je to banka, která naprosto neví co dělá, každé vedení mění zásadně cenovou politiku atd. Od banky čekám stabilitu, že u ni budu nejlépe celý život a ne rodeo a nebo cirkus, který předvádí mBanka pravidělně od založení (byť jim nechci křivdit, tato změna je pozitivní). Aby nabyli důvěru měli by stabilizovat ceník na minimálně dalších 5-10 let, jinak budou bankou pro študáky, kteří mají čas na pitomosti a pracující člověk, co si váží svého času si najde stabilnější instituci, jak vidím mBanku, tak si vždy vzpomenu na převoz dynamitu v nákladácích přes hory, takhle se nějak chová ke klientům.