Hlavní navigace

Názor k článku mBank diskriminuje své stávající zákazníky od emar - Problem bude mozna jeste hloubeji, a to v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2008 10:12

    emar (neregistrovaný)
    Problem bude mozna jeste hloubeji, a to v regulich mBanky samotne, predpokladam, ze jen docasny. Neni totiz mozne si otevrit druhy ucet pro jednoho cloveka. Potreboval jsem totiz zprovoznit ucet sve dceri, ktera bude mit 18 let az v cervnu, (coz zatim taky neni mozne) a tak mi jedna z konzultantek na tel.cisle mBank poradila, at si proste otevru druhe konto, ktere pozdeji na dceru prepisu. Kdyz jsem to zkusil, system mi odepsal, ze to neni mozne. Jelikoz potrebuji zridit take podnikatelsky ucet, doufam, ze vsechny tyhle organizacni neprijmenosti budou v letosnim roce odstraneny, coz mi druha pani na tel.cisle mBanky slibila. Zatim jsem se sluzbami banky spokojeny, jen bych uvital kompletni M-banku, na kterou jsem u jinych bank zvykly (kompletni obsluha konta z mobilu). Uvidime. Drzim jim palce.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).