Hlavní navigace

Názor k článku mBank diskriminuje své stávající zákazníky od anonym - Proč negativní PR? Je to očividně skutečná zkušenost...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2007 10:50

    bez přezdívky
    Proč negativní PR? Je to očividně skutečná zkušenost zákazníka. Na druhou stranu je škoda, že článek vyšel zřejmě bez ověření, zda to tak funguje u jiných bank a trochu to vypadá jako pokus o senzaci.

    Nakonec možná zjistí, že to neumí ani jiné banky, které spadají pod zahraničního vlastníka (např. Česká spořitelna).

    Záleží vždy na přístupu šéfredaktora daného média, zda tento typ zprávy pustí jako exkluzivní informaci nebo nechá redaktora prověřit všechny souvislosti. Já osobně bych volil druhou možnost (prověření u ostatních bank), ale to je jen úhel pohledu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).