Hlavní navigace

Máme zájem o klienta

28. 2. 2003
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Bankovní domy ve své honbě za ziskem často zapomínaly nejen na dobré mravy, ale též na klienta, jehož spokojenost by měla být prostředkem k dosažení spokojenosti - zisku banky. Jsme vždy potěšeni, když vedle hlasů o špatné kvalitě a neochotě zazní kladný ohlas na některou z finančních institucí.

Čtenářská zkušenost:

Po několika letech bydlení v podnájmu jsme se s manželkou rozhodli koupit si byt v osobním vlastnictví v Brně. Protože se ceny bytů pohybují okolo 1 mil. korun, ale naše hotovost takové výše nedosahuje, nezbývala nám jiná možnost než financování úvěrem. Otázkou byl pouze výběr úvěru ze stavebního spoření nebo výběru hypoteční banky.

Prohlédli jsme si internetové prezentace, porovnali jednotlivé podmínky a osobně jsme navštívili několik finančních institucí. Podmínky na získání úvěru, výše úrokové míry a další podmínky jsou podobné u všech institucí, a tak jsme přemýšleli, podle čeho si vybrat.

Jedním z kritérií, podle kterých jsme nakonec sestavili pořadí, byl osobní přístup jednotlivých bank, respektive úvěrových pracovníků.

Nakonec jsme se rozhodli pro tu banku, ze které jsme měli pocit zájmu – opravdového osobního zájmu úvěrové pracovnice o nás, která nám vycházela vstříc, pomáhala projít (pro nás) netriviálním procesem získání úvěru, poskytovala nám veškeré informace, byla příjemná a někdy musela být i trpělivá.

Poté, co jsme podepsali úvěrovou smlouvu, mohu upřímně říci, že jsme vybrali dobře a dnes již bydlíme „ve svém“. Jak jsem již napsal, důvodem nebyla výše úroků či poplatků, jak by se mohlo zdát, ale hlavně profesionální, osobní přístup a snaha pomoci vyřešit financování bydlení.

A jaká je to banka? Komerční banka, pobočka Brno – nám. Svobody. Tím velmi příjemným úvěrovým pracovníkem je paní Jitka Veselá, které touto cestou děkujeme. Opravdu mohu vřele doporučit, jen aby takových lidí bylo více a nejen v bankách.

manželé Krčkovi, Brno

(text prošel redakční úpravou)

Reakce Komerční banky:

Ráda bych především poděkovala naším klientům, kteří takto vysoce ocenili osobní přístup našich zaměstnanců k jejich požadavkům. Myslím, že toto ocenění je nejlepším důkazem, že transformace KB je nasměrována správně. Naším krédem je a vždy musí být: klient na prvním místě. Základním cílem transformace KB, nastartované po její privatizaci, je právě výrazná orientace na klienta, na schopnost uspokojit jeho individuální požadavky a potřeby. Jsme velmi rádi, že se nám tato práce daří a je zjevné, že toho lze dosáhnout jedině díky takovému osobnímu přístupu zaměstnanců banky, jaký v tomto případě projevila paní Veselá. Poděkování však patří nejen jí, ale samozřejmě většině našich zaměstnanců, jejichž jména se sice neobjevují v médiích, ale kteří svou prací mění tvář KB právě v duchu výše zmíněného kréda.

Marie Růžičková
tisková mluvčí KB

Redakce

Kladných ohlasů na služby finančních institucí dostáváme na adresu redakce pomálu. Dobrý přístup ke klientovi je sice jedním ze základních požadavků ve finančním světě, přesto stále v českých zemích není zcela samozřejmým. Proto udělujeme Komerční bance Zlatý dukát.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

dan_z_prijmu

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Zasloužila by si vaše hlavní banka Zlatý dukát za přístup k vám - klientům?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).