Hlavní navigace

Názor k článku Malá spořitelní revoluce: nové kreditky, nový Servis 24, nové technologie od dalich . - Děkuji za názor. Některé texty píšu záměrně uvolněně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2012 10:11

    dalich .

    Děkuji za názor. Některé texty píšu záměrně uvolněně a s mírnou nadsázkou. Už pár let :) Jen je potřeba citlivě zvážit zaměření textu.

    Pokud jde o pozitivní pohled, ten je spravný a záměrný. Mohu veřejně rozcupovat ČS věčným a vděčným tématem o poplatcích. Hodně čtenářů pak bude chrotat blahem s pocitem, jak udělali dobře, že od tohoto dinosaura už dávno odešli. Spokojení klienti spořky existují, jen se neprojevují příliš nahlas. Pokud by tomu tak nebylo, ČS by měla výrazně odlišné finanční výsledky. Tento článek může někomu připadat jako jinak napsaný PR text. Souhlasím, ale média nemusejí jen kritizovat. Osobně jdu cestou, kdy pochválím produkt či službu, pokud je dobře postavená. Hřeje mě pak pocit z dobře odvedené žurnalistické práce odborného novináře, jiné výhody neexistují.

    Ale zpět ke kreditkám. Když se podíváte na CHK a na novou nabídku KK ČS, jde o výrazné zlepšení pro jednak stávající klienty ČS, ale i pro nové. Nové kreditky už nejsou poplatkovým robotem, nýbrž se chovají normálně. Ano, existují lepší produkty konkurence, a to je jen dobře. Každý si musí sám rozhodnout, co od banky potřebuje a co mu k čemu chce kartu používat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).