Hlavní navigace

Názor k článku Lidé věří bance podle toho, jaké jim účtuje poplatky od qwertz - Otázkou je, zda alternativou k "platit a nadávat"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 3. 2014 18:08

    qwertz (neregistrovaný)

    Otázkou je, zda alternativou k "platit a nadávat" není "platit a nadávat 3x tolik". Z bezpoplatkových bank jsem vyzkoušel snad všechno kromě PS a Equa.

    Priorita běžného klienta by se mohla točit kolem kvalitních služeb za rozumnou cenu. Kvalitní služby bez ohlkedu na cenu, a levné služby bez ohledu na kvalitu preferují jen exoti z obou konců spektra. V době nástupu mbank bohužel platilo, že služby klasických bank byly často horší, než služby těch bezpoplatkových a ještě za ten shit chtěly platit. Doba se ale mění, a nastavení limitů ke kartám, nebo objednání služeb v IB bez nutnosti chodit na pobočku umí kde kdo.

    Každý tady nadává na Českou Spořitelnu (i já jsem nadával, zejména na absurdní poplatky), ale s odstupem několika let, co využívám služeb bezpoplatkových bank to hodnotím jinak. V ČS, když jsem měl skutečně nějaký nepříjemný problém, měl jsem jistotu, že ho někdo bude řešit. Měl jsem jistotu, že i když přítomný pracovník na pobočce, telefonu nebo emailu není kompetentní, vždy se mi někdo kompetentní ozve. Když něco posrali, řádně se omluvili, vysvětlili a nabídli kompenzaci. Kreditní kartu jsem mohl mít bez problémů s několikanásobně vyšším rámcem než co nabízí blíbenáý Citi. Všechny produkty přehledně v jednom IB, včetně možnosti investování, penziního spoření atd... Na rozdíl od řady bank "zdarma" jsem taky nezažil, že by mi vydali kartu, která by někde nefungovala. I bžná debetka byla jako standardní VISA Classic, takže ji braly i zahrniční hotely, stačilo tvrdit, že je kreditní. S tou záplavou MC Debit můžete zapomentout.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).