Přesně. Zuno to má pomalu za sebou a i taková mBank na tom není kdovíjak slavně. Kiosky nejsou plnohodnotné řešení a sám jsem se přesvědčil, že nevyřeší v podstatě nic mimo ty nejzákladnější problémy. Není třeba budovat tak rozsáhlou síť poboček jako má například ČS, ale v každém větším městě by pořádná banka mít kancelář měla.
Jakoby to snad bylo v "normálních" bankách lepší. Běžné věci stačí internetové bankovnictví, ale jakmile člověk potřebuje řešit cokoli maličko méně běžného, tak na pobočce achichouvej, podávání nepravdivých informací, nebo otázka i přes urgence bez odpovědi, zmatečné telefonáty... (například Komerční banka, pobočka Václavské náměstí 42). A to od (podle jejího vlastního tvrzení) specialistky s 10-ti letou praxí).
Ona kdyby měla mBanka místo kiosků pobočky v mramoru a mosazi, tak to nebude lepší. Problém jsou minimální pravomoci a systém frančízantů, kteří ani nemají motivaci cokoli maličko složitějšího řešit (takto to nastavila mBanka, to není chyba frančízantů).
Chraň búh! To byla má první a poslední návštěva Komerčky v roli klienta! Stačilo mi.
Já chápu, že všichni všechno nevědí, ale když mi někdo vědomě lže do očí, a i přes urgence není schopen/ochoten dodat to co mi slíbil, tak s ním končím. Ono není nač čekat a co dál zkoušet....
Ale abych jen nehaněl, pravda je, že za časů Salzmana jsem se několikrát dobře poměl z reprefondů Komerčky. To zase ano, rozhazovat za nesmysly, na to jsou oni mistři.
Ono tak nějak záleží, na které straně člověk stojí. Zase z pohledu klienta, jako kamarád kterého jsem jim "odvedl" na mé doporučení do FIO, platit 300 Kč měsíčně za to co je jinde zdarma, to člověk vidí zase jinak.