To je příšerné, co se mnohdy v tom našem přetrženém hospodářství děje!
Mám s čekáním na obsloužení v ČS podobné zkušenosti. A taky mnohdy nevědí, přeposílají mne od přepážky k přepážce. Teď trochu bankovní vody rozvířila mBanka, a jelikož spořitelna opět povýšenecky reagovala, že oni mBankou ohroženi zcela jistě nebudou, tak ji just zkusím, protože má mít v našem městě i pobočku. Jak jsem zjistil, na něco jsou pobočky přece jen dobré. Aspoň se osobní návštěvou přesvědčím, jestli banka vůbec ještě existuje. A v ČS pozoruji takovou divnou, nervozní atmosféru, zaměstnanci se bojí říci něco vlastními slovy, mluví jak vycvičení papoušci v cirkuse.
Pokud "banka" vystupuje tak jak tady hojně přispěvatelé uvádí u jiných institucí, chce to tyto názory psát ke každé možné diskuzi, i opakovaně, všude to šířit. Jen tak to dostane do podvědomí co nejvíce lidí. A instituci pak možná trochu poklesne to její nabubřelé chování