Hlavní navigace

Názor k článku Konec levných poštovních služeb v Česku od anonym - Naprosto stejné zkušenosti. Jednou jsem potřeboval balíček ještě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2007 13:44

    anonymní
    Naprosto stejné zkušenosti. Jednou jsem potřeboval balíček ještě ten samý den, co mě nezastihli (moje blbost, měl jsem vybitý mobil), tak jsem si zajel večer na depo v Uhříněvsi. Byli tam asi do devíti.

    Zatímco na poště se mi bohužel stává, že:
    1) balíček se ani nepokusí doručit (manželka je na mateřské, tudíž prakticky vždy v čase roznášky je doma)
    2) někdo dokonce ani nehodí do schránky oznámení, takže když urguju odesílatele, kdy to pošle, dozvím se, že mi to tam už týden leží
    3) když konečně vystojím půlhodinovou frontu, tak se dozvím, že moje oznámení o tom, že mi přišel balík, je sice pravdivé, ale balík byl menších rozměrů a tak ho najdu na přepážce pro doporučenou poštu a ne zde na balíkové přepážce. Znamená to vystát druhou frontu u jiné přepážky. A samozřejmě se to stává i opačně. Zjistit dle lístku to nejde, odhadnout taky ne (x-krát se mi stalo, že balíček relativně malý byl na balíkové přepážce a poměrně větší byl na dopisové).
    4) prakticky jakékoliv reklamace se řeší dlouho a neuspokojivě (zapřou prokazatelné doručování na jinou adresu, než je uvedeno jako příjemce a přiznají to až když jim ukážete obálku)
    5) nevážíte-li si vlastního času či máte-li ho habaděj, může vám to být celkem jedno, ale jinak je Česká pošta docela průser. Bez ohledu na to, že velmi často doručuje dost rychle, do druhého dne po republice, což musím pochválit.

    Klidně bych za poštovní služby platil i víc, ale musela by tomu odpovídat kvalita služeb.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).