Hlavní navigace

Názory k článku Konec levných poštovních služeb v Česku

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 7. 11. 2007 13:44

    anonymní
    Naprosto stejné zkušenosti. Jednou jsem potřeboval balíček ještě ten samý den, co mě nezastihli (moje blbost, měl jsem vybitý mobil), tak jsem si zajel večer na depo v Uhříněvsi. Byli tam asi do devíti.

    Zatímco na poště se mi bohužel stává, že:
    1) balíček se ani nepokusí doručit (manželka je na mateřské, tudíž prakticky vždy v čase roznášky je doma)
    2) někdo dokonce ani nehodí do schránky oznámení, takže když urguju odesílatele, kdy to pošle, dozvím se, že mi to tam už týden leží
    3) když konečně vystojím půlhodinovou frontu, tak se dozvím, že moje oznámení o tom, že mi přišel balík, je sice pravdivé, ale balík byl menších rozměrů a tak ho najdu na přepážce pro doporučenou poštu a ne zde na balíkové přepážce. Znamená to vystát druhou frontu u jiné přepážky. A samozřejmě se to stává i opačně. Zjistit dle lístku to nejde, odhadnout taky ne (x-krát se mi stalo, že balíček relativně malý byl na balíkové přepážce a poměrně větší byl na dopisové).
    4) prakticky jakékoliv reklamace se řeší dlouho a neuspokojivě (zapřou prokazatelné doručování na jinou adresu, než je uvedeno jako příjemce a přiznají to až když jim ukážete obálku)
    5) nevážíte-li si vlastního času či máte-li ho habaděj, může vám to být celkem jedno, ale jinak je Česká pošta docela průser. Bez ohledu na to, že velmi často doručuje dost rychle, do druhého dne po republice, což musím pochválit.

    Klidně bych za poštovní služby platil i víc, ale musela by tomu odpovídat kvalita služeb.
  • 8. 11. 2007 8:45

    anonymní
    To se vám sle pěkně prodražilo zajet si pro zásilku do depa. Jak fianančně, tak časově. Neříkejte nám, že stát ve frontě půl hoďky na poště je delší než si zajet do depa kurýrní společnosti (leda že byste měl kurýrní depo hned za plotem baráku a pošta byla na druhém konci města) - to k Vašemu "nevážíte-li si vlastního času či máte-li ho habaděj"
  • 8. 11. 2007 9:53

    anonymní
    To je zase někdo chytrej jako dědovy hrábě a dělá závěry bez znalosti situace. Druhý den jsem odjížděl na tři neděle pryč a balíček jsem tudíž potřeboval mít ještě ten den večer. Takže vaše "stát ve frontě půl hoďky" by bylo celkem fajn, kdyby to šlo, tzn. bylo to ten samý den a v pracovní době, ne v půl deváté večer.

    Jenže byla-li možnost mít zásilku do druhýho dne od PPL nebo za zhruba čtyři dny od pošty (takže by mě zásilka zastihla už na cestě), bylo těch 10km cesty tam a zpět ještě hodně levných v porovnání s tím, kdybych tu zásilku nedostal.

    PS: Proč čtyři dny u pošty? Protože, jak jsem psal, přijde-li mi balíček, nikdo mi ho nepřinese, ale dostávám avízo do schránky. A bohužel často se stává, že doručovatel balíčků nemá klíče od našeho vchodu (schránky jsou za zamčenými dveřmi) a tudíž oznámení dostávám až o den později. Takže výpočet - jeden den to odešlou, druhý to přijde k nám na poštu, třetí dostanu avízo do schránky (a nestihnu vybrat, protože pošta zavírá na mně brzy) a čtvrtý vyberu.
  • 8. 11. 2007 12:30

    anonymní
    No a kdyby vám to odesílatel dal k přepravě o den později /je jedno, zda k PPL či ČP/, tak máte smůlu tak jako tak. Byl by jste 3 neděle pryč.
    Váš případ není až tak standardní.
    Zrovna tak bych moh obráceně: pošťák mne v pátek doma nezastihl, šel jsem si pro zásilku v pohodě v sobotu. PPL by mne v sobotu vyprovodila.
    Tím nechci vyzdvihovat Českou poštu a omlouvat její nedostatky. Už se nám také stalo, že ačkoliv jsme byli doma, ve schránce se objevil jen oznamovací lístek. A když jsem vletěl na poštu, tak tam tu zásilku ještě neměli, protože se pošťák ještě nevrátil ze svého rajónu a měl ji u sebe.
    A co doručovatelé s oblibou dělají mimo paneláky: místo zazvonění troubí klaksonem. Co na tom, že někdo třeba zrovna spí - Ať sousedi vědí, že pošta si tu plní své úkoly.
  • 8. 11. 2007 12:47

    anonymní
    To je kdyby. Odesílatele znám a vím, že když slíbí, že to pošle dnes, odejde to dnes. Balíček jsem s sebou na cestu bezpodmínečně potřeboval, zvolili jsme PPL do druhého dne a vyšlo to perfektně, byť s menší komplikací, že jsem musel na depo. To jsem si ale zavinil sám, protože jsem mobil, který jsem uvedl jako kontaktní, měl vypnutý.
    Nicméně šlo o opravdu specifický případ, kdy možnost vyzvednout si balíček na depu do devíti do večera pro mně byla opravdu podstatně výhodnější než si ho po třech nedělích vystát půl hodiny na poště. Jindy zásilky (PPL, DPD apod.) dostávám vždy ten den, kdy mám, přesně jak se tu píše, zavolají, domluvíme se, není problém zásilku nasměrovat jinam, prostě úžasná flexibilita v porovnání s ČP. To troubení je zajímavé, nikdy jsem to naštěstí nezažil.
  • 8. 11. 2007 14:05

    Take ogar (neregistrovaný)
    No jo, ale pred cca 5 (?) lety bylo depo pro stredni Moravu v Olomouci, a to se mi z Luha (cas svozu kolem poledne,zamestnani ve Zline) pro baterku do mobilu nechtelo jet.O par let pozdeji jina zasilka,dodani do zamestnani se nezadarila, pneu jsem si vyzvedaval ve Slusovicich. Ale priklanim se k tomu, ze radeji volim na e-shopech CP, balik lezi na poste 10 min chuze od domu. Nicmene souhlasim, ze z 80% hazeji rovnou listek, jelikoz jiz vi, kdo je standardne doma... Takze nekomu vyhovuje PPL nekomu vice posta
  • 7. 11. 2007 10:15

    hurvajska (neregistrovaný)
    Na poštu chodím v největší nouzi - balíky neposílám, místo dopisů píšu e-maily nebo SMS, platím vše přes banku. Pro mě pošta existovat nemusí !
  • 9. 11. 2007 15:27

    anonymní
    Milý bojkote,a jaké jsou to ty nejnitnější zásilky,za 40roků na poště jsem se s nima nesetkala ale s takovýma zákazníkama,kteří nic neposílají a jenom remcají ano,přeji pěkný den.
  • 9. 11. 2007 17:01

    anonymní
    Vždy mě v diskuzi pobaví ti, kteří se do někoho navážejí, avšak vzápětí popřejí hezký den. Můžete mít 100x pravdu, ale uvedenou kombinací pouze předvedete, co jste zač.
  • 10. 11. 2007 9:44

    Patrik Chrz
    Soukromé osoby moc dnes už poštu nevyužívají, pravda. Ale co firmy?
    Dvoukilový balík, pojištěný na 30 000 Kč za (zatím) 50 Kč - tomuhle prostě na našem trhu nikdo nemůže konkurovat. A pokud těch balíků máte 10 za den, t.j. cca 220 za měsíc, jsou to jednoduché počty.
    Měli jsme ve firmě zkušennosti s ledaským (PPL nám před Vánocemi ztratila celou skupinu zásilek a našla jí až po Novém roce - takže jsme z toho nic neprodali :-(; u FedExu nám zase vykradli zásilku), ale chtě nechtě musím uznat, že ČP nakonec je nejlepší. Sice to dost často skřípe, hlavně vlivem neinformovaných pracovníků na přepážkách, kteří když vidí nějaký dražší balík tak dostanou "osypky" a hned nutí nesmlslně drahé služby jako Obchodní balík, atd; ale to vyřeší několik stížností na odbor podání.
    Další výhodou jsou náhrady. ČP prostě nahradí částku, na kterou je balík pojištěn a hotovo. V tomhle jednoznačně vede - za poškozenou papírovou krabičku jsme dostali 5000 Kč :-)
  • 1. 1. 2008 14:38

    Markéta (neregistrovaný)
    Nechápu proč se každý rozčiluje že česká pošta zdraží o pár korun služby také, když se zdražuje vše- spíš by se pánové české pošty měli zamyslet nad tím, jaké vedení má na svých poštách- na hlavní poště v Jindřišské je vedení napsrosto neschopné, za přepážkama sedí neschopné pracovnice, nebo mladí lidi co vás okrádají na hromadních zásilkách- stalo se mě často že jsem šla na poštu a místo 56 dopisu které jsem chtěla poslat mě pracovnice řekla že jich mám 76 ! Takhle si tam totiž na hlavní poště vydělávají chudácí- kdyby se spíš zajímali o platy zaměstnanců a neměli tam neschopné vedoucí, které si tam jenom hrajou na dámy , neodcházeli by jim letité zkušené dobré pracovnice- jak to v Jindřišské pozoruji- neschopný se pořád stávajhí schopnými a hlupáci tam pořád sedí- řeknu vám o Jindřišské jsem si myslela že je to pošta na úrovni ale spletla jsem se- raději si zajdu jinam než tam. kde mě okrádají a vedoucím je to šuma fuk- hlavně že jim za tím sklem nědo sedí ...
  • 7. 11. 2007 7:29

    berushka (neregistrovaný)
    Myslím že spíše než neustálým zdražováním by se Česká pošta měla zamyslet nad svou efektivností. Jak je možné že pošta např. v UK nebo v USA vyjde levněji než zde, když platy i náklady jsou v UK a USA neporovnatelně vyšší?
  • 7. 11. 2007 15:15

    Mautycka (neregistrovaný)
    Mate nejake podklady, podle kterych jste k tomuto zaveru dosla? Ja totiz mela dojem, ze Ceska posta je jednou z nejlevnejsich postovnich firem na svete, v Evrope rozhodne. Jinak asi spatne pocitam, kdyz ja pisu sve zname do USA dopis za 14,- Kc a ona mi zpet posila dopis o stejne vaze za 1.30 USD...
  • 7. 11. 2007 8:58

    anonymní
    Mooc se mi líbí, když jakákoliv společnost, mající monopol na nějakou službu (ČP, ČEZ, apod.) argumentuje cenami ve zbytku Evropy. Zajímalo by mne, pokud budou ceny srovnatelné se zbytkem Evropy, budou stejné i platy jejich zaměstnanců (nemyslím manažery, ty už je maj)?
  • 7. 11. 2007 9:02

    zabza (neregistrovaný)
    Zrovna jsem to chtel napsat :-)

    Argumentovat evropskymi cenami pri ceskych platech je nemravnost uplne obrovska ....
  • 7. 11. 2007 11:13

    Mex (neregistrovaný)
    Není. Mzdy jsou jen jednou z nákladových položek. Paliva, energie, suroviny to všechno se obchoduje ve světových cenách. Máme průměr mezd na 60% průměru mezd EU (pražáci ne, ti už na tom průměru průměrně jsou :o), tzn. někdo na tom je o hodně líp než my, někdo je na tom o trochu líp někdo je na tom stejně a někdo na tom ještě musí být hůř a někdo dokonce o hodně hůř než my.
  • 30. 11. 2007 6:26

    Petr (neregistrovaný)
    Asi se příliš v této problematice neorientujete, tak pro vysvětlenou: V současnosti je ČP levnější než třeba Slovenská, Maďarská či Polská, kde jsou průměrné platy ještě o něco nižší než u nás.
  • 7. 11. 2007 9:09

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    Příspěvek z 07.11.2007 01:07 by mohl znít i takto (po záměně subjektuˇ"česká pošta" za subjekt "Česká spořitelna"):

    Česká spořitelna-denní realita hotovostních transakcí: z 9-ti oken otevřeno 1 okno.
    Vyhodnocení: plivanec do obličeje zákazníkúm. Managment platy několik set tisíc měsíčně......
    Řešení: co možná největší bojkot této instituce. Jak již zmíněno, existuje konkurence a pak e-mail (ke stížnostem - ale pozor: ani ombudsman nic nyvyřeší)


    Zrovna předminulý čtvrtek: 9 pokladních přepážek, jela jen jedna! Nejdříve odbavovala tuším že sedmička. Pak asi měla splněný plán, tak se tam začala vybavovat s kolegyní. Když to po několika minutách postřehla jiná, dosud neodbavující pokladní, začala vyvolávacím zařízením zvát klienty. Když jsem konečně k té pokladní přišel na řadu, zjistil jsem, že u další přepážky pokladní řeší s klientem bezhotovstní operace a i nabízí zřízení různých produktů! Když jsem odcházel, na té sedmičce se ještě vybavovaly a paní pokladní vedle nabízela nové a nové služby. Nikomu nedýchám na záda a dodržuji soukromí a odstup, ale díky vynikající akustice jsem nemohl neslyšet jak téma soukromého hovoru na sedmičce, tak i ty bezhotovostní operace. Nevím, zda klienti ČS jsou tak natvrdlí, že když si na Q-matiku ze 4 nabídek navolí hotovostní operaci (bezhotovostní je hned pod tím) a pak tam jdou vyřizovat bezhotovostní věci. A pokladní by měla být natolik profesionální, aby toho vidláka vykázala na správnou přepážku, jinak je to bezohlednost vůči ostatním klientům. Pokud půjdu s hotovostí na bezhotovostní přepážku, taky mne vyženou.

    Co se týče doručování přes jiné společnosti: faktem je, že rozváží většinou v pracovní době a pokud člověk nemá možnost si z práce "odskočit", tak mu nepomůže ani to, že ten kurýr přijede zase zítra (ale ve stejnou či obdobnou dobu). Takže si vzít dovču a nákupem přes net jsem vlastně nic neušetřil. Pošta mi nechá zásilku uschovanou (a to docela dlouho - takže i když jsem přes týden někde v trapu, mohu ˇpro zásilku - aspoň u nás - i v sobotu).

    Nejen pošta má u nás vyšší náklady než je tomu běžné v cizině. Vemme např. zpropadené banky, výstavbu silnic a dálnic, mnohé potraviny i průmyslové zboží. To jen dokazuje, jak je naše slavná ekonomika celá v pr...

    Dodržování soukromí - to je problémem nejen na poště. Nevím, zda jsme národ teploušů, ale pokud stojím ve frontě, tak se na mne lepí klienti za mnou. Přijdou dřív na řadu? V obchodě zase neustále do mne trkají nákupním vozíkem. Největší fór je, že když se nenalepím hned za klienta přede mnou, přijde inteligent (do kterého bych to jinak vůbec neřekl) a vstoupí do mezery mezi mne a předchozího klienta. Když jej slušně upozorním na to, že jen dodržuji soukromí klienta přede mnou, tak odvětí něco ve smyslu, že netuší, že taky stojím ve frontě. Kde mají nějakou bezpečnostní službu, tak tam klienty nějak korigují, ale u pošty nebo ve Spořitelně. kde ne všude mají vyvolávací zařízení, se toto děje s naprostou samozřejmostí.

    Nechci se zastávat zdražování. Pošta má ale fixní náklady: např. auto s doručovatelem (ale i svozné kurzy) jezdí po stejných (a to i venkovských) trasách každý pracovní den, ať veze 1 zásilku nebo sto zásilek. Někteří konkurenti převzali poště třešničky na dortu, tzn. lukrativní zásilky ve velkých městech. Pošta však funguje i na venkově, kam by žádný konkurent nešel. Poště navíc odpadlo doručování novin a časopisů (aspoň u nás - nahradili jej soukromníci, kteří doručovali stylem dnes nic, zítra nic, pozítří 2 dny dozadu - taková aktuálnost tisku nebyla ojedinělá, tak jsme předplatné zrušili). Pokud toto půjde dál obdobným stylem, tak pošta bude muset v budoucnu zdražovat obdobně jako zdražovaly vodárny při šetření vodou a fixních nákladech.
  • 7. 11. 2007 9:31

    zabza (neregistrovaný)
    Vy mate s tou sporkou fakt nejakej psychyckej problem :-) Jsem divnej, kdyz jdu do pobocky jen jednou za dva roky (vyzvednou kartu)?

    No nic, poste se taky snazim vyhybat jak to jde (bohuzel to jde blbe :-( )...
  • 30. 11. 2007 8:28

    anonymní
    To je příšerné, co se mnohdy v tom našem přetrženém hospodářství děje!

    Mám s čekáním na obsloužení v ČS podobné zkušenosti. A taky mnohdy nevědí, přeposílají mne od přepážky k přepážce. Teď trochu bankovní vody rozvířila mBanka, a jelikož spořitelna opět povýšenecky reagovala, že oni mBankou ohroženi zcela jistě nebudou, tak ji just zkusím, protože má mít v našem městě i pobočku. Jak jsem zjistil, na něco jsou pobočky přece jen dobré. Aspoň se osobní návštěvou přesvědčím, jestli banka vůbec ještě existuje. A v ČS pozoruji takovou divnou, nervozní atmosféru, zaměstnanci se bojí říci něco vlastními slovy, mluví jak vycvičení papoušci v cirkuse.

    Pokud "banka" vystupuje tak jak tady hojně přispěvatelé uvádí u jiných institucí, chce to tyto názory psát ke každé možné diskuzi, i opakovaně, všude to šířit. Jen tak to dostane do podvědomí co nejvíce lidí. A instituci pak možná trochu poklesne to její nabubřelé chování
  • 7. 11. 2007 10:57

    limacek (neregistrovaný)
    Prosím radu. Posílal jsem 15.pojištěnej balík, 25. jsem ho šel reklamovat, 29. byl balík jako zázrakem doručen. Pak mi přišlo z pošty oznámení, že reklamace byla neodůvodněná, žádná omluva nic...když jsem se tedy šel na poštu zeptat, jestli myslí vážně, že se ani neomluví, když je evidentní, že kdybych balík nereklamoval, tak by nic nedoručili, bylo mi sděleno, že to nemusí být vůbec reakce na mojí reklamaci, ale že to prostě doručili, že u balíků nejsou žádný lhůty...Je to vůbec možný, aby tam fakt nebyla žádná lhůta?

    Díky
  • 7. 11. 2007 11:01

    Pavel (neregistrovaný)
    Zkuste příště do balíku přibalit jednu rybu. Myslím, že pak ten balík ještě rádi doručí včas.
  • 7. 11. 2007 11:04

    Mex (neregistrovaný)
    Dokážu si představit, že pošta by mohla určitě dělat některé věci efektivněji, ale neznám celé pozadí problému, tak si nedovolím vynášet radikální soudy, jak to mnozí zaslepeně dokážou.
    Zdražuje. Prosím. Nelíbí se mi to, ale argumenty typu, že někde (v USA v GB) to dělají levněji, bez toho, že bych porovnání udělal komplexně, to je ukázka demagogie. Jen na srovnání dvou služeb je vidět, že zdaleka ne všechno je třeba v GB levnější. A mohu si jen dovozovat, že filozofie stanovení tamějších cen může být asi taková – dopisy (kromě doporučených) mají v konkurenci mailů a telefonátů jen malou šanci uspět = cenu stanovím jen tak na hranici nebo i pod hranicí nákladů. Ovšem balíky, ač je zde konkurence, ty nikdo mailem nepošle, na těch se už dá vydělávat atp.

    Další věc – hloupý a nic neříkající argument „ale a západě mají vyšší platy“. Mají, no a co? Ropu tam i přesto mají stejně drahou, elektřinu jakbysmet a když na to přijde, tak mzdy jsou jen jednou z mnoha nákladových položek. A k tomu se ještě zeptám, proč nikdo z těch diskuterů-rádobyodborníků nepoukazuje na to, že na Slovensku nebo v Polsku mají platy nižší, ale poštovné měli či mají nižší? A to jsou země, se kterými se můžeme reálně porovnávat. S Německem zatím ani náhodou.

    No a z hlediska ekonomického – podnik se 38000 zaměstnanci a ziskem necelých 250 milionů je sakra málo ziskový.
    Osobně bych si dovedl představit, že za svoje peníze budu chtít to, co sami deklarují a co vlastně stojí nejméně nákladů – kvalitní služby. To je místo, kde může zákazník působit. Vyžadujme to, co se deklaruje a co je nedílnou součástí služeb – vstřícný a fundovaný přístup perzonálu a dodržování standardů, který si koneckonců stanovila sama pošta. Potom už nám ani ty ceny nebudou připadat vysoké.
    Jo, jenže to vyžaduje součinnost – ne jen brblat někde v hospodě nebo na netu, ale aktivně na každý šlendrián poukázat a vyžadovat nápravu. Jak dlouho myslíte, že vydrží nějaký poštmistr přijímat stížnosti na stále tu samou věc? A když to někdo „požene“ výš, myslíte, že to bude moci shodit pod stůl? Jak známo, mizerná kvalita nějakých služeb není jen špatnou vizitkou jejich poskytovatele, ale také odrazem toho, že jejich příjemcům ten šlendrián asi tak hrozný nepřipadá, když se proti němu nebouří.
  • 7. 11. 2007 11:41

    SocPredator (neregistrovaný)
    Ceník pošty se krčí na 43. příčce mé pozornosti hned pod máslem a od jejich zdražování si slibuji to, že se konečně úřady rozhoupou k tomu, že začnou šetřit a nebudou posílat poštou kdejakou pitominu. Například moje banka u níž mám výpis zdarma by konečně mohla zvážit, že mi umožní "nemít" od ní výpis poštou, protože je to škoda papíru :-)
  • 7. 11. 2007 13:31

    Ceska posta diskriminuje ostatni tim, ze je dotovana z nasich penez (neregistrovaný)
    Tak a takove penize chteji za to, ze 90% jejich pobocek se zavira v 17:00 ci drive, aby bezny pracujici clovek nemel sanci se tam dostat?

    Proto si vse nechavam vozit PPL nebo Expressem, doufam ze ceska posta brzy zkrachuje. Ja pouzivam emaily, jeste nikdy jsem na poste nebyl odeslat dopis a balik jsem odesilal jen jednou v zivote a to byla reklamace, kterou nema cenu zasilat doporucene.

    Dopisy na poste vyzvedavam opravdu ojedinele, radeji je necham at se vrati tam, odkud prisly a to zejmena v pripade standardnich doporucenych dopisu, je rozumnejsi tyto nevyzvedavat, kdyz vite co v nich zhruba je, pokud mi nekdo neco chce zaslat doporucene, pak jedine emailem, jinak smula =)
  • 7. 11. 2007 15:30

    Karolko (neregistrovaný)
    Žijete mimo realitu, tak se tam zase vraťte a jednou si nechte od někoho vyprávět, jak to chodí ve skutečném životě.

    Jsem možná staromilec, ale e-mailové blahopřání (nebo dokonce SMSka) pro mě není adekvátní náhradou za ručně psané přání, když už nemohu poblahopřát osobně. Stále v tom vidím vyšší stupeň a důstojnější formu vyjádření úcty vůči příjemci blahopřání. (pokud teda není příjemcem počítačový šílenec, který jinou než elektronickou formu komunikace už neuznává)

    Ale to je můj názor. Třeba už jsem z naprosto jiné generace.
  • 7. 11. 2007 16:12

    Mautycka (neregistrovaný)
    Tak to mate vskutku zvlastni pristup. 1./ Je zvlastni, ze jste na poste v zivote nebyl, ale presto tam ojedinele vyzvedavate doporucene dopisy. Uz to mi rika o Vas samotnem dost. Presto se budu obtezovat s komentarem, nez se k Vam nekdo prida. 2./ Zasilat doporucene dopisy e-mailem je nebezpecne, nemuseji dojit, muze je napadnout virus, muze mi je zachytit spam filter a dostanu je pozde, pokud vubec. Podpis na papire je precejen nejspolehlivesim a nejprokazatelnejsim dokladem a prevzeti zasilky. 3./ Ceska Posta neni dotovana z dani! Naopak, jeste ze sveho skromneho, mimochodem statem narizeneho zisku, pujcuje vlade na duchody. Pokud nevite, o cem mluvite, drzte jazyk za zuby a prsty daleko od klavesnice.
  • 8. 11. 2007 7:42

    Axis (neregistrovaný)
    A které např. banky mají otevřeno déle? Také by měly být otevřené i pro běžného pracujícího člověka. A ne, abych si musel brát dovolenou, když tam chci něco vyřídit, co nejde udělat jiným kanálem.
    Co si objednávám na netu, tak pošta má nejnižší sazby, ostatní jsou dražší. Pošta mi ale nepřiveze mrazák nebo něco těžšího. U ostatních doručovacích společností si opět musím vzít dovolenou k převzetí zásilky (až na výjimky a za tučný příplatek se v někteých velkých městech rozváží i v odpoledních či podvečerních hodinách).

    Vy jste všude nahlásil svůj e-mail? aby vám všichni mohli psát elektronicky? Pokud si totiž nevyzvedáváte zásilky na poště, u řady institucí to vzbudí zvýšenou pozornost o vaši osobu (či firmu) či přímo nedůvěru. Zrovna tuhle jsem hledal jednu realitku, co spolupracuje s Českou spořitelnou. Nabízí nové byty. Vyhledávač mi nenašel žádné jejich www. stránky, zato ale údaje o nevyzvednutých zásilkách ano! Vy byste se na takovou společnost s důvěrou obrátil? Já tedy ne.
  • 10. 11. 2007 16:22

    Poštačka (neregistrovaný)
    Škoda že český národ neví že česká pošta není dotována ani korunou,ale musí si na sebe vydělat sama.Takže nové ceny jsou malé a nedostačující .
  • 28. 12. 2007 15:33

    Eiva (neregistrovaný)
    A proč neřeknete, že vlastně byl zrušen váhový stupeň dopis do 20 g, který původně stál 7,5 Kč u standardních rozměrů typu pohlednice a 9 Kč u nestandartních rozměrů. Nová cena za dopis do 50 g, který původně stál 12 Kč je od ledna jen 10 Kč. Neuvádějte lidi v omyl nepřesnými informacemi!!!!!! Ceny musí být nákladobě orientované a ani kuře nehrabe zadarmo.