Tak platy obecně poslední roky rostou. Samozřejmě někde více někde méně - záleží na oboru. Nicméně z dostupných zdrojů nejvíce rostou v odborných manuálních profesí (řemeslníci). Takže, pokud autoservis chce kvalitního mechanika musí ho ocenit, jinak mu uteče tam, kde mu dají více nebo se postaví na vlastní nohy a půjde na živnost, kde jeho odměna bude limitována pouze časem a jeho schopnostmi.
Právě i zvyšující se platy v autoservisech mají podíl spolu s zvyšující se cenou náhradních dílů atd. na zvyšující se ceně povinného ručení.
K Vašemu "magormentu" koho všechno do tohoto pojmu zahrnujete? Pouze nejvyšší vedení (generální ředitele, členy představenstva) nebo i "běžné zaměstnance" (produktové managery, různé analytiky, účetní, likvidátory, pracovníky správy smluv apod)?
V každém případě, ať tak či tak, osobně si myslím, že platy všech zmíněných jsou často vykompenzovány mírou odpovědnosti a náplni práce. A né vždy je co závidět.