Myslim, ze si Citibank ty PR reci o bezpecnosti muze nechat tak leda pro sve marketingove kampane.
Jejich "svetovy standard" je zalozeny na HTTPS protokolu, cislu karty a hesle slozeneho povinne pouze z cisel. To je cele. Ani o chlup vice ani o chlup mene.
O jejich unikatni detekci "nestandardnich" bankovnich operaci si myslim sve. Tri roky provadim z jejich uctu bankovni transakce pouze v ramci CR a pred dvemi mesici jsem udelal velmi neobvyklou transakci s prevodem penez do Izraele a nikdo mi nevolal, jestli je to v poradku... ;-) Takze jim to asi nefunguje.
Vzhledem k tomu, ze mi chodi neustale phishing maily zamerene na Citibank a pri kazdem prihlaseni mi v Citibank vyskakuje okenko s upozornenim na tyto maily, tak si myslim, ze u Citibank je problem s ukradenymi autorizacnimi udaji velmi casty.
A co proti tomu delaji? Nic. Je prece ve smlouve psano, ze pokud nekdo pouzije me tajne autorizacni kody (cislo karty a cislo pouzivane jako heslo), tak je banka z obliga. Tak proc by utraceli penize za SMS, kdyz riskuje pouze klient a oni ne?
Jeste asi pred dvema lety mela Citibank sve bankovnictvi na serverech nekde v Singapuru... Taky ne moc duveryhodne... Docela lituji, ze jsem si tam zridil ucet a z techto duvodu uvazuji o nejake alternative...