Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Klienti UniCredit Bank se zlobí: "Banka selhává v osobním přístupu," říkají od xls - Protože jsem měl u nich účet a potřeboval...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2011 10:13

    xls (neregistrovaný)

    Protože jsem měl u nich účet a potřeboval jsem hypotéku, obrátil jsem se samozřejmě nejdřív na ně. Při předběžném dotazu to všechno vypadalo ok, když došlo na lámání chleba, tak na mě vyrukovali s přemrštěným úrokem. Protože inzerovali úplně jinou sazbu, já tam měl dlouhodobobě účet, potřeboval jsem cca 60 % a příjmy jsem měl jak prase, tak jsem se zajímal, jaký podmínky bych musel splňovat, abych se přiblížil sazbě v reklamách. Dozvěděl jsem se, že se na tu sazbu (nebo blízkou) nedostatu nikdy. Výsledek byl, že jsem samozřejmě vybíral z hypoték jiných bank, kde byl úrok mnohem nižší.
    Každá banka si samozřejmě může dělat politiku jakou chce, ale u mě po tomhle ojebu definitivně skončili.

  • 17. 1. 2011 14:16

    Flasi (neregistrovaný)

    Tak udělat slevu, tu si napsat do reklam, ale v reále to zboží nemít (resp. mít ho pár kusů denně), to byla častá finta klasických obchodů.
    Teď je to teda myslím zakázáno.
    Holt u bank to zakázáno není, tak to dělají. Nalákají lidi na levný produkt, který jim ale neprodají a když už je tam mají, tak jim dají jiné nabídky, méně výhodné. A on už se někdo chytí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).