S UniCredit bankou to jde z kopce již delší dobu.
Jak už zaznělo zastarlý IT systém, zkostnatělé vnitřní procesy, které odpovídají době před zavedením PC atd. To vše má vliv na kvalitu servisu klientům.
Zásadní problém vidím v diletantství pánů Iannoneho,Žahourka. Lokvence a té bandy neschopných diletantů, kteří nerozumějí retailu. Jejich oblíbené rčení, je, že banka nesmí přistout na hru klientů-rozuměj, klient nemá nárok na to co potřebuje a preferuje nýbrž na to co bance - lybijskému a italskému akcionáři přinese největší zisk. Což je krátkozraké, hledí pouze na výkazy v horizontu 1-2let. Důsledky jsou zřejmé, rušení cobrandovaných kreditních karet, konkurence neschopné Unikátní spoření, účty... ,neskutečná buzerace klientů v oblasti úvěrů .Kapitola sama pro sebe je nucení klientů investovat do fondů Pioneer- nejdražší na trhu a výkonostně hluboko pod průměrem.Naštěstí krize klienty poučila a už si nenechají všechno líbit a sledují nabídky konkurenčních bank a reagují odchodem. Je to řešení pro každého, kdo není spokojen...
Dokud se vedení banky nevzpamatuje, lze jen s nostalgií vzpomínat na excelentní servis bývalé HVB bank.
Komiku, ty se chystáš stavět druhý Karlštejn?
Bereš si hypotéku a riziko rozkládáš do 4 bank (UCB, ING, AXA, Wüstenrot).
Jestliže je pojištěných 2,4 milionu v jedné bance, tak máš na hotovosti 9,6 milionu.
Spíš mi přijde, že jsi takový ten bourák co má v každé bance 5 litříků a dělá machry na diskusích.
Víte, je trochu zajímavé, že vy jako běžný klient UCB víte, že zrovna UCB má největší zisk na zaměstnance.
Já jako klient o žádné ze svých bank takovéto informace nemám. Neříkám, že by se nedaly sehnat, ale prostě mne nezajímají a nezjišťuji to. A zrovna výše zisku na zaměstnance není přesně ten typ informace, co si v bance pověsí na zeď a čeho si tam náhodně všimnete (jako třeba že je to banka roku, nebo něco takového "lidového").
Vlastně když o tom přemýšlím, tak jediná firma o které vím takový typ informací (jak si stojí v odvětví a v jakém konkrétním ekonomickém parametru je lepší než konkurenti) je firma ve které pracuji.
Prostě v mých očích o něco vzrostla pravděpodobnost, že UCB je pro vás více, než jedna ze 4 bank, kde máte peníze.
A ráda bych ještě zmínila tu nesnesitelnou pracovní amtosféru, která tam dle mých bývalých kolegů posledních pár kvartálů panuje...
Líbí se mi názory, že bankéři berou vysoké platy a celý den čučí na internet.
Pokud tam někdo takový je, nevydrží dlouho. Pracovníci jsou nuceni k plnění nesplnitelných plánů, sama jsem denně volala 20, 30 lidem, schůzky, servisní požadavky... málokdo to zvládne. Jen si všimněte fluktuace v bankách, vždyť je to do očí bijící a svádět to na neschopné lidi? Vím své, ani plnění plánů ještě neznamená klid. Je to tvrdý obchod a velký tlak.
Proto jsem po 10 letech v bankovnictví přešla do jiného oboru. už to nemá úroveň.
Tady nikdo nepíše o velikosti platů v bankách...........Tady se spíš píše o podvodném chování bankéřek, které odmítají splnit pokyn klienta a klienty vyloženě ženou do záhuby a okrádají je v zájmu svých fondů !!.............ano, je to tvrdý obchod, přesněji tvrdé okrádání klientů bank !
Ale prosím Vás, kolik Vám je, že si neumíte prosadit svou? Vždyť šlo o Vše peníze, to jste řekl "chci prodat", bankéřka řekla "ne" a Vy jste odešel? Kor když jste věděl, že bude krize?
Klienty vyloženě ženou do záhuby? To si myslíte, že si nejsou vědomy toho, že jsou v "první linii" a tím pádem první, po kom bude klient řvát, jsou zase ony? Ať už to bude jejich chyba,nebo ne... To tedy musela být velmi otrlá bankéřka...
Já už jsem o tom psal nahoře. Byl to můj první fond, byl jsem nováček a nevěděl jsem komu věřit. Podlou bankéřku zajímal jen její zisk a 3x mi také opakovala, že si mám v UCB ihned také zařídit běžný účet, i když jsem jí opakoval, že ho nechci...........Prostě měla neuvěřitelně drzé chování, kdy prosazovala jen svoji vůli..........Napsal jsem na ni stížnost a bylo mi odpovězeno, že to je jejich nejlepší pracovnice / nejvíc okrádala klienty/....... I v internetu jsem byl v roce 2008 nováček a nevěděl jsem kdo má pravdu.........A to nebylo slovo "ne" bankéřky, ale to byl spíš hysterický záchvat s mnoha slovy. Anebo nacvičená herecká scéna.
Také dost dobře nechápu, co vás vytáčí. Prostě něco jste chtěl udělat a někdo vás ovlivnil, abyste udělal něco jiného, o tom je přece celý lidský život. A že to bankéřka udělala ze zištných důvodů? Proč ne, ono blbě radit a nic z toho nemít, by bylo divné. Já znám paní, které bude 60 let a celý život dělá něco, co nechce, začalo to výběrem střední školy, potom vysoké, pak zaměstnání, dále výběr partnera… Prostě musím si říkat, je to moje rozhodnutí. Někteří lidé se cítí podvedeni, i když dobrovolně podepíšou smlouvu, přestože je předmětné ustanovení jasně pochopitelně a velkým písmem - ne oni to původně tak nechtěli. Dokonce některé lidi podezírám, že smlouvy úmyslně nečtou, protože je lepší být (jako) podveden, než blbej.
Problém je v tom, že když vejdete do banky UCB, tak Vám s úsměvem začne tvrdit nějaká ženská, že máte to štěstí a dostáváte k sobě "osobní bankéřku", která hned začne radit , co máte dělat. A cílevědomě Vás vede do finanční záhuby................Myslel jsem si, že když bance přinesu peníze, že i mne nechají trochu vydělat. Ale je to tak, že majitelé fondů vydělají a klienta okradou.........Vždy jsem si myslel, že si banka vezme peníze za půjčení neboli hypotéku. Skutečnost ale je, že vkladatele peněz banka UCB okrade ještě mnohem víc než hypotékáře.........Kdyby Vás banka s podvodnou bankéřkou okradla o 33% vložených peněz, tak by jste také nebyl nadšený a dotyčnou banku by jste nevychvaloval...........Je potřeba tyto informace co nejvíc zveřejňovat, aby lidé nevěřili bankám a samozvaným "osobním bankéřkám" už vůbec ne !
Finanční poradce musíte brát, že kdyby to uměli, tak nesedí někde za přepážkou (nebo obrážejí kanceláře), ale někde v N.Y. ve 40. patře, v luxusní kanceláři s koženým křeslem. Představte si, že by ta poradkyně pouze provedla váš pokyn a pak se ukázalo, že to byl chybný krok? Stále si musíte opakovat, bylo to moje rozhodnutí, možná ovlivněné (které rozhodnutí ale není ovlivněné jinými?), ale moje.
Skoro ve všech mých příspěvcích zde píši, že bankéřka UCB odmítla s velkým a už naučeným hereckým tiátrem můj pokyn...........moje rozhodnutí po této zkušenosti je nechodit do bank a obchodovat na burze. Všechny účty u bank jsem zrušil a když vidím banku, tak se chytím za svoji peněženku a z hrůzou utíkám pryč.
:-)))))))))))
Za peněženku, v které máte očividně úplný prd.
Jste pohádkář a ubožák, který na internetové diskuzi mele nesmysly a úráží všechny kolem sebe, zatímco v reálu není schopný ani postarat se o své peníze.
A proč si myslím, že jste milionář? No protože obchodovat na burze je přece snadné, psal jste.
S Vámi Andreo je zbytečné se bavit, argumenty nemáte, máte jen urážky. Víte hovno, kolik mám peněz, nemluvě o tom, že milion Kč není tak moc. Mne ani nepřekvapuje, že jste bývalá pracovnice v bance UCB. Přesně taková podivná individua jsem tam poznal a ani nevím, proč se nazývaly "osobní bankéřky " každého klienta, který do banky přišel.