Hlavní navigace

Názor k článku Klienti UniCredit Bank se zlobí: "Banka selhává v osobním přístupu," říkají od Lubik - Také dost dobře nechápu, co vás vytáčí. Prostě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 1. 2011 13:51

    Lubik (neregistrovaný)

    Také dost dobře nechápu, co vás vytáčí. Prostě něco jste chtěl udělat a někdo vás ovlivnil, abyste udělal něco jiného, o tom je přece celý lidský život. A že to bankéřka udělala ze zištných důvodů? Proč ne, ono blbě radit a nic z toho nemít, by bylo divné. Já znám paní, které bude 60 let a celý život dělá něco, co nechce, začalo to výběrem střední školy, potom vysoké, pak zaměstnání, dále výběr partnera… Prostě musím si říkat, je to moje rozhodnutí. Někteří lidé se cítí podvedeni, i když dobrovolně podepíšou smlouvu, přestože je předmětné ustanovení jasně pochopitelně a velkým písmem - ne oni to původně tak nechtěli. Dokonce některé lidi podezírám, že smlouvy úmyslně nečtou, protože je lepší být (jako) podveden, než blbej.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).