Hlavní navigace

Názor k článku Když klient "smrdí"... od bankino - Jarmilo, správně. Souhlasím s tebou. Pracuji v bance...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2009 18:01

    bankino (neregistrovaný)
    Jarmilo, správně. Souhlasím s tebou. Pracuji v bance u přepážky a mám kolem 15000 Tak a ted ti co si myslí, že se v kankách vydělává tolik peněz řekněte, delali by jste to? V dnešní době je základ v bance nějakých 15čistého plus nějaké premie, takže možná tu 18náctku máte. Jste v práci od 8ráno, zavírá se v 17hodin, ale stejně tam většinou jste alespon do 18 hodin, protože musíte dodělávat věci, kopírovat, scanovat, odesílat atd.
    Spousta lidí vidí jen tu práci pracovníka banky když sedí u toho stolu, ale když odejde, má s tím většinou ještě papírování na půl hodiny. A když mu přijde klient půl hodiny před zavíračkou? Pohoda, rád to udělám,obsloužím, mě to osobně nedělá problém, jde mi to do produkce, jsem rád za nové klienty. I když přijdu kvůli tomu domů o hodinu a půl později, samozřejmě manželka proto moc pochopení nemá... .
    A nejsme informovaní? Ceníky se mění s pravidelostí co čtyři měsíce a to nemluvím o dalších změnách produktů. Obecně toho víme hodně, neznám nikoho z branže, kdo by uměl vše odříkat i pozpátku. Prostě mějte pochopení, že si někdy musíme pro informaci odběhnout, poněvadž je to kolikrát nadlidský úkol se v tom orientovat.
    Mějte prosím se slušnýma pracovníkama bank strpení, pokud jsou k vám laskaví a nápomocní, dejte jim tu jednu minutu a oni vám vše dohledají.
    Jsme také jen lidi
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).