Rád bych pomohl. Snad se mi to povede.
Spor nebyl o prodeji služeb, ale o maloobchodním prodeji (zboží). Prodej v maloobchodě (ve velkých provozovnách; a bazary a sběr a výkup odpadů nezávisle na velikosti) je o některých svátcích zakázaný (ostatní služby nejsou).
V tomhle sporu se řešilo to, nakolik je výdej zboží z eshopu považovaný v kontextu tohoto zákona za prodej v maloobchodě. V tomhle případě hrálo roli i to, že šlo učinit objednávku sice online, ale z terminálu umístěného v provozovně.
Navíc - mluvíte o tom, že všechny služby lze prodávat online. Částečně máte pravdu. Smlouvu online jde uzavřít prakticky u čehokoli. Ale spousta služeb, včetně prodeje zboží, nejde realizovat jenom online a nejméně část plnění musí být poskytnuta fyzicky. I to bylo součást sporu - nakolik je v provozovně, ve které je zakázaný prodej, možné poskytovat výdej zboží objednaného pomocí prostředků dálkového přístupu.