Hlavní navigace

Názor k článku Každý druhý podvodný telefonát je úspěšný. Z poloviny napadených účtů zmizí peníze od J, Novák - No, pokud je člověk alespoň trochu inteligentní, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2022 4:54

    J, Novák

    No, pokud je člověk alespoň trochu inteligentní, tak čte krom titulku také článek a nenechá se ovlivnit, tedy "zavádět" sebebombastičtějším titulkem. A k tomu vašemu způsobu "průzkumu"? No, pokud jste to myslel vážně, tak takový "průzkum" můžete vyzkoušet. Ale třeba mi prozradíte, kdo by takový průzkum podle vás měl asi tak provést? Mimochodem, podle článku z valné většiny zřejmě nejde o vytáčení náhodných čísel, ale naprosto cílená volání s předchozím zjištěním údajů k osobě, které je voláno. A představa, že si někdo, tedy kdokoliv, zjistí údaje x osob k tomu, aby mohl takový průzkum provést, mi přijde dost nereálná. Průzkumy provádějí agentury, které na tomto poli podnikají. K takovému průzkumu by si ji musel někdo najmout a dodat také data k osobám, jimž se má volat, jinak "náhodná volání" by neodpovídala způsobu provedení, že? A ta data by jako měl dodat kdo? Zkuste přemýšlet nad tím, co by se asi tak stalo, kdyby se veřejnost, eventuálně dohledové úřady dověděly o provádění takového průzkumu za použití reálných osobních údajů. Takže, takový průzkum by nebyl na hraně legality, ale byl by naprosto v rozporu se zákonem. Váš návrh na "náhodná čísla" je v daných případech naprosto zcestný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).