Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Ján Čarný, DIRECT Pojišťovna: Češi se stále rozhodují podle ceny od Jaromir - Když slyším Direct pojištovna, tak se mi automaticky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2011 0:31

    Jaromir

    Když slyším Direct pojištovna, tak se mi automaticky vybaví kolik asi daná firma "propálila" za televizní reklamy (navíc v těch reklamách velmi úsměvně poukazovali, jak "nešetří" tím, že nemají pobočky atd, o to, že je ta reklama ale hotová finanční zkáza ani slovo...)

    Takhle se přece discont nemůže chovat, to nechápu. Opravdu můžou být v plusu? Silně pochybuji, i když by to bylo fajn.

  • 2. 5. 2011 2:05

    pan a paní chytří (neregistrovaný)

    Holt nejste správná cílová skupina.

    Direct cílil na běžného, hloupého čecháčka, kterému "ty zlodějské" pojišťovny s jejich luxusními sídly leží v žaludku. Takový průměrný většinový hlupáček netuší, že reklama (natož ta televizní v hlavním vysílacím čase) stojí majlant, vidí jen to, že konečně "může potrestat ty zlodějské pojišťovny". Hlavně pak Českou pojišťovnu.

    I Direct uvolnil svoje produkty do makléřského prodeje. Proč asi? A makléři pro Direct asi nedělají zadarmo, že.

    Já bych Direct přirovnal k mBank. Prostě bude nějak existovat, ale očekávání investorů zůstanou nenaplněna.

  • 2. 5. 2011 2:24

    pan a paní chytří (neregistrovaný)

    Tak jsem ukončil návštěvu webu Directu. Zajímal jsem se o pojištění majetku. Hodnotu nemovitosti si určuju sám, prý má jít o tržní hodnotu. To se dámy a pánové v Directu asi pokakali v kině. U normální pojišťovny je to buď tržní nebo reprodukční cena. Když budu u Directu pojišťovat dva stejné byty, z nichž jeden je v cikánské čtvrti, tak první pojistím na 1 mil a druhý na 500 tis. Od Directu ruce pryč.

  • 2. 5. 2011 4:35

    Robert (neregistrovaný)

    Problem je v tom, ze Direct neni oproti tvrzeni ve svych reklamach ani levnejsi. Strasne se holedbali tim, ze usetri za kamenne pobocky a budou tedy levnejsi nez konkurence. Drahe TV reklamy tomu urcite nepomuzou.

    Poptaval jsem povinne ruceni pro 2997 ccm 141kW auto, ridic 52 let, mesto nad 100k lidi. Direct byl pri srovnatelnych podminkach ruceni az pátý v poradi, jinak receno 4 kamenne pojistovny daly lepsi nabidku. A at si pan Carny nestezuje, ze se Cesi rozhoduji podle ceny - reklamy Directu nas to naucily, ze mame setrit, tak tedy holt setrime a pojistujeme se jinde, kde je totez levnejsi.

    A dle mych zkusenosti jsou nejlevnejsi affiliate programy ruznych autobazaru - tam dokazou nabidnout jeste lepsi cenu nez pri poptavce v pojistovnach a to aniz u nich neco koupite/prodate. Zrejme honi objem pojistek, tak davaji dobre ceny komukoli. Maji na to hezky program, zadaji tam udaje a vyjede krasna tabulka nabidek pojistoven, serazena podle cen. Zatim jsme takto v rodine pojistili 4 auta a vzdy to byly nejlevnejsi nabidky, pojistovny se v oficialnich nabidkach na toto cenove nechytaji, pritom pojistne podminky jsou ale stejne. Chci slevu a zadarmo :)

  • 2. 5. 2011 8:41

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Vyjede krásná tabulka - krásná sice na první pohled možná je, problém ale je, že se v ní porovnávají jabka s hruškama. Nabídky pojišťoven se liší nejen cenou - někde je obsažena zdarma asistence, jinde úrazové pojištění atd., což ovšem ta tabulka (ale i srovnání na různých serverech) nezohledňuje.

  • 2. 5. 2011 9:36

    Víťa (neregistrovaný)

    Ne, nejsou v plusu, ale v hluboké ztrátě. Tyto data povinně pojišťovny zveřejňují a najdete je i na jejich webu v tiskových zprávách. Nebo to je jen "jako" každoročně prodělávat desítky až stovky miliónu, aneb mezinárodní daňová optimalizace?

  • 2. 5. 2011 20:10

    xf (neregistrovaný)

    Já. když slyším Direct pojištovna, tak se mi automaticky vybaví "podvod".

    Když jsem před třemi lety scháněl povinné ručení, tak pod vlivem reklamy "garantujeme cenu 10% pod nejlevnější nabídkou konkurence" jsem si nechal u nich udělat nabídku. Byli nadprůměrně drazí, a o 80% dražší, než nejlevnější nabídka "kamenné" pojišťovny.

    Ono není jejich povinností být nejlevnější. Ale když něco slíbí, tak to mají dodržet. A když nedodrží, tak to jsou podvodníci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).