Hlavní navigace

Letní okurková sezóna za námi, jakých finančních novinek se dočkáme ještě do konce roku?

17. 9. 2007
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Redakce finančního serveru Měšec.cz začátkem září, kam se datuje počátek tohoto Desetníku, zajásala. Hromadí se počet tiskových zpráv a pozvánek na tiskové konference. Okurková sezóna je definitivně za námi, společnosti se předhání v prezentování svých novinek a jak to tak vypadá, o nové produkty či služby nouze rozhodně nebude.

DESETNÍK 115/2007 (3. 9. 2007 – 16. 9. 2007)

Léto má své nepopiratelné kouzlo. Většina z nás si vybírá dovolenou, nemusíme na sobě nosit vrstvy oblečení, více se věnujeme pohybovým aktivitám a možná i zdravěji jíme. Pro novináře je ovšem toto období hrůznou noční můrou. Nazýváme ho „okurkou“, protože se prostě nic neděje. Letošní prázdninové měsíce nebyly zase až tolik na informace chudé jako v jiných letech, ale i přesto byly pozvánky na tiskové konference vzácností. Na to si však nemohou stěžovat novináři, kteří se věnují domácí politické scéně. Konference jedné z nejmenovaných politických stran se koná klidně i dvakrát denně, když na to přijde.


Okurky si ale nechme už pouze na saláty – novinky se hromadí, do konce roku rozhodně bude o čem psát. Například i o tom, že se plánuje „Den protestu proti bankovním poplatků“, který organizuje portál www.bankovnipoplatky.com. Lidé mohou na tomto portálu hlasovat o nejvhodnějším termínu protestu nejpozději do 30. září 2007.

Tisková zpráva: „Den protestu proti bankovním poplatkům

Anketa

Zapojili byste se případně do protestu proti bankovním poplatkům?


Jaké novinky se objevily ve finanční oblasti?


Nebojme se červených čísel

Pokud někdo pochybuje o tom, že společnost, která se propadla hluboko do červených čísel, se ještě někdy ocitne v zisku, může rovnou na své pochybnosti zapomenout. České aerolinie ve čtvrtek ohlásily, že za prvních sedm měsíců vykázaly zisk ve výši 182 milionů korun, v samotném měsíci červenci byl zisk 357 milionů korun. Výsledky svědčí o tom, že se společnosti daří plnit strategii, která počítá v letošním roce s návratem společnosti do zisku.

Hned o den později přišly s další zprávou, která tu první zpečetila. ČSA chtějí smazat svou historii se vším všudy a nasazují nové logo. Jeho autorem je současný zaměstnanec Českých aerolinií, mladý grafik Michal Kotyza. Jeho zhruba půlroční práce by se měla zúročit nejen v odstranění postkomunistické image, kterou České aerolinie u části zahraniční klientely mají, ale i v přehlednější a jednodušší prací s vizuální identitou. Rebranding bude probíhat postupně a neměl by pro společnost znamenat žádnou finanční zátěž. ČSA si vypomůžou i tím, že letadla na nový vizuální styl přebarví až v okamžiku, kdy bude nutné provést plánovou údržbu společně s novým lakem, který se musí měnit zhruba po pěti letech.

ČSA: nový design - letadlo

Velká ekonomická sestra

Pokud jste to stále neznamenali, tak vězte, že společnost Internet Info se rozrostla o jednu ekonomickou redakci navíc. Od konce srpna je online nový business server Podnikatel.cz, který tak rozšiřuje řady zpravodajských projektů o nový titul, jenž představuje komplexní informační základnu pro úspěšné podnikání. Šéfredaktorem projektu se stal Michael Hovorka, který dočasně řídí i server Měšec.cz. Již brzy však finanční doménu předá svému nástupci, jehož jméno bude včas zveřejněno.

Kromě nového business serveru oznámila společnost Internet Info i převzetí služeb Jagg.cz a MojeLinky.sk, čímž reaguje na velký potenciál služby, založené na současném boomu komunitních webů.


Finanční novinky:

Anketa

Jak máte nejraději okurky?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).