Hlavní navigace

Názor k článku Jakub Petřina, Air Bank: TOP3 garanci jsme zrušili, protože už pro klienty nebyla výhodná od MP1 - "Počítali jsme s tím, že se úroky budou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 2. 2018 22:08

    MP1

    "Počítali jsme s tím, že se úroky budou také zvyšovat. Ale od té doby jen klesaly, a to až k sazbám blížícím se nule, a přestalo to celé dávat smysl."
    - Pokud úroky klesají, tak dodržení TOP3 garance vyžaduje menší náklady, než když jsou úroky vysoké. Pokles úroků není důvodem pro zrušení TOP3 garance.
    "Většina klientů tuto službu navíc v té době už ani nevyužívala, protože místo ní měli díky placení kartou vyšší bonusové úročení. "
    - Tato většina začala už dříve platit kartou, aby na vyšší úrok dosáhla. Bonusový úrok byl zaveden právě proto, aby se TOP3 garance mohla později zrušit s odůvodněním, že TOP3 garance je málo používaná.

    Zde http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/01/top3-garance-navzdy-naporad.html je popsáno, jak Air banka takticky postupovala při rušení tak jednoznačně definovaného závazku jako byla TOP3 garance.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).