Hlavní navigace

Názor k článku Jakub Petřina, Air Bank: TOP3 garanci jsme zrušili, protože už pro klienty nebyla výhodná od MoB - Já nevím, dneska je nějaký mezinárodní den ujetých...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2017 21:28

    MoB (neregistrovaný)

    Já nevím, dneska je nějaký mezinárodní den ujetých diskuzí?

    Já chci po bance, aby základni služby nebyly zpoplatněné. Nevadí mi na BÚ nulový úrok, ale nechci platit za platby a podobné operace. Tady mám navíc úrok 1 % a to výměnou za používání platební karty, což je něco, co stejně dělám, protože mám v AirBank hlavní účet.

    Jestli máte v AirBank jenom spořák, tak asi máte pravdu, ale takoví kočovní klienti jsou pro banku vždy velmi nevděčné publikum: nic se jim nelíbí, sledují sazby a stěhují svoje peníze každý druhý týden. Nic proti, ale s tím pro žádnou banku nebudete ti nejdůležitější klienti. Sorry.

    (A jak už tu někdo psal - na spořácích se peníze nevydělávají, na to jsou jiné nástroje.)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).