Hlavní navigace

Názor k článku Jakub Petřina, Air Bank: TOP3 garanci jsme zrušili, protože už pro klienty nebyla výhodná od * - Já ještě i chápu, že někdo něco slíbí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2017 8:20

    * (neregistrovaný)

    Já ještě i chápu, že někdo něco slíbí a nedodrží to. Dělá si tím špatné jméno, ale může k tomu mít i nějaké důvody. Co ale naprosto nechápu, proč když už takhle nesolidně jedná, tak o tom nemlčí. A ještě to rozmazává kecy "pro klienty to nebylo výhodné", tím nejen znovu zbytečně připomíná svoji nesolidnost, ale ještě své klienty uráží.
    Nechápu, že si takového člověka někdo platí. To je jako platit si sabotéra ve vlastní firmě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).