Hlavní navigace

Názor k článku Jaké je autopojištění u České pojišťovny?

  • 17. 10. 2006 12:40

    Phil (neregistrovaný)
    Jak jsem uváděl: životní pojistka uzavřená za socialismu. jednoho podvečera telefonát jménem České pojišťovny: jde nám jen a jen o blaho klientů, vaše pojistka je zastaralá. Pojistku vám převedeme na Dynamik, což je nejúžasnější produkt. Pro zprostředkovatele. Chtěl jsem schůzku na pobočce pojišťovny. Prý abych se nemusel obtěžovat a docházet do pobočky, tak někde doma. Zásadně domů nevpouštím pojišťováky, dealery hrnců a jim podobnou chamraď. Následovalo několik schůzek na zahradě /ještě by mohli nabízet pojištění nemovitosti .../a já si mezitím zjišťoval podrobnosti. Věděl jsem již od začátku, že na 99,9 % na změnu nepřistoupím. Po prodejkyni (která snad ani nebyla zaměstnankyní ČP, ale byla perfektně vybavena názornými grafy a modelovými případy) jsem požadoval, aby mi sdělila klady i zápory, vysvětlil jí, že takové vnucování pro blaho klienta nemám rád a že se takto pojišťovna o mne měla starat, když mi vzniknul výše zmiňovaný údajný nedoplatek na splátce pojištění. No, asi jsem jí to neříkal dost jasně, stále na mne chrlila jen klady. Zápory to prý žádné nemá. Já z internetu věděl, že u nového pojištění přijdu o garantované zhodnocení, které je u starých smluv dáno. Tudíž na tom tratím. Tak když ona na mne takto, tak já taky tak. Jezdila za mnou vytrvale, ta provize asi stála za to. Sousedi si asi mysleli, že mám milenku. Když mne to pak už nudilo, řekl jsem ji, že s ní nic neuzavřu, protože mi zamlčela podstatné zkutečnosti. Byla z toho očividně nakrklá, ztráta času a projetý benzín a k tomu žádný uzavřený obchod asi udělaly své.

    Proto pokud mohu radit a nějaký rejpal-bouchač smluv mne tady za to nenapadne: nechte to při starém; pokud má vám nabízený produkt takové supervlastnosti, tak si sjednejte nově i ten, ale starý nechte dožít. Pokud pravidelně platíte, neměli by mít možnost vám pojistku vypovědět.
    Musím upozornit i na jednu závažnou věc, která se pár lidem stala: nezaplatili nějakou splátku (pomineme důvody), pojišťovna jim (u pro pojišťovnu nevýhodných smluv zásadně nedoporučeně) poslala upomínku (možná, nebo se někde ztratila), klienti nereagovali a pro klienta výhodná pojistka byla zrušena.
    Pokud mi čas dovolí a já to někde najdu, tak tady na diskuzi umístím odkaz na www diskuzi k Dynamiku - bylo tu tuším jinde než na Měšci..