Tak ČD ted maji dost velky skraloup u verejnosti diky tomu ze maji zakazky v krajich na 13 let dopredu bez tendru. Podle meho nazoru PR souboj s SA dost prohravaji. Ve chvili kdyz se SA konecne dostane na trata tak hodne lidi s nima budou jezdit uz z principu ze nepojedou s CD. A pak nastane boj o dotace na trate. SA dokazou ze se to da udelat levneji (az s prichodme SA musi CD jezdi mezi prahou a ostravou bez dotaci, do te doby dotace vesele hrabali - evidentne protipravne, kdyz jim ztraty nevznikaly jak dokazuji dnesnim bezdotacnim provozem).
A to je chvile kdyz do popredi vyleze Fejk a jako v podstate nezucastneni (on je preci Ombudsman, to je neco jako Motejl, nekdo kdo zastava lidi proti statu, v tomto pripade CD). A pak pomuze presvedcit lidi, ze ty dotace a monopol, ktery dostava CD od hejtmanu za CSSD, je jedina moznost jak se dostat vcas do prace.
Btw. v nakladni doprave kde uz maji CD jakz takz konkurenci jsou bud ve ztrate, nebo jim alespon vyrazne klesa trzni podil. Osobni preprava je posledni slepka ktera nese zlate vejce a udrzuje CSSD patou kolonu ve forme odboraru.
Takze byla to trafika? Mozna, ale kazdopadne ta pozice nebyla bez pracovni naplne. Coz ukazuje i to, ze o Fejkovi na postu Ombudsmana CD vedeli vsichni lidi jeste pred tim, nez tam nastoupil a taky ho pak jako ombudsmana CD zvali do ruznych poradu.