Hlavní navigace

Názor k článku Jak se můžete vyvázat ze smlouvy o dodávce energií? od Uzel - Byl jsem u CEZu a z duvodu zmeny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2018 14:40

    Uzel (neregistrovaný)

    Byl jsem u CEZu a z duvodu zmeny obchodnich podminek jsem presel k Innogy (smlouva byla uzavrena pres e-mail). S CEZem sem se domluvil na prechodu zpet. Vse se tvarilo, ze nikde nemuze nastat chyba, ale ona se stala. Plna moc od CEZu byla zaslana v terminu, ale Innogy se zacalo branit, ze jsem ji uzavrel v prostorach urcenych k podnikani. Na vyrizeni reklamace maji ze zakona 30 denni lhutu a tou se porad ohaneji, protoze ted jsem jejich zakaznikem. Uz jsem jim tam nejmene 6x volal, jak to vypada a bohuzel porad ta sama pisnicka. Takze zkratka to zkousi a at se vam to libi nebo ne.. odpoved na reklamaci vam prijde az 30. den.. tzn. ze do te doby jste porad zakaznikem Innogy, ikdyz uz vsechno melo byt davno jinak. Zajimava zkusenost, kazdopadne jsem rad, ze jsem nebyl na pobocce, jinak by asi vse vypadalo jinak.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).