Mobilní operátoři prý dávají jen čísla, to není pravda, lžou!!! Minulý týden mě takhle dvakrát otravovala jakási společnost a oslovila mě jménem. Když jsem se zpětně podívala, kdo mi to volal, abych jim vynadala objevilo se mi na displeji "žádné číslo".
To máte z toho, že to zvedáte, i když je to "žádné číslo". Poučil jsem se a můj telefon teď takové hovory rovnou "zahazuje". Vždycky, když prohlížím záznamy hovorů, vyděsím se, kolikrát za měsíc se mi nějaká cesťácká ludra pokoušela užírat z mého času. A oni to ještě považují za normální...
To je moderní doba. Vlézt tihle žebráci mému dědovi na dvůr, hodil by po nich vidle. Dnes jsou schovaní za kabelem a spoléhají se na to, že po telefonu po nich nikdo vidle nehodí.
btw potlačení identifikace nepoužívají jen callcentra lákající na nové produkty, ale ji i hodně jiných firem, občas státní instituce, nebo se nemusí číslo zobrazit když je hovor ze zahraničí, takže teoreticky můžete zahodit i hovor například někoho koho znáte atd.
klidně to můžeme zkusit. dej mi vodafonské číslo a já ti zavolám z telefonu co mám v kanclu na stole. můžeš mi pak zavolat zpět jestli to dokážeš :-)))))
Přenos čísla volajícího je službou, která může i nemusí být operátorem poskytována. Například na Slovesku je (nebo možná bylo) u některých tarifů samozřejmostí, že přenos čísla je jen za mastný příplatek. A setkal jsem se s tím i se svým českým telefonem v jiném zahraničí, že číslo nebylo vidět.
No a kapitolou samou pro sebe jsou některé podnikové brány do mobilních sítí. U nás je to například tak, že dvě jsou plnohodnotné, předávají kompletní číslo (však máme u těchto operátorů velkosériové číslo) a ta třetí je jen pomocná a číslo nepředává (ono by to bylo k ničemu - číslo klapky nikomu nic neřekne a číslo vlastní brány je k ničemu protože pak se stejně neví co dál). Takže to že není zobrazeno číslo může mít celkem racionální důvod.