Hlavní navigace

Názory k článku Jak na internetu rozpoznat kvalitní e-shop

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 5. 2008 5:05

    okradený (neregistrovaný)
    > Vážená společnosti,

    > Dovolil jsem si zakoupit vašim prostřednictvím notebook a byl jsem
    > slušně podveden. Obdržel jsem príma zmetek, který jsem zaslal dne
    > 28.03.2008 v pátek k reklamaci s popisem závady. Tato zásilka byla
    > doručena v pondělí 31.03.2008 a v úterý 01.04.2008 ráno volají
    > ze zásilkové služby, dodávku rychlé zásilky. To znamená že
    > se tím nikdo nezabýval a obratem zaslal zpět. Opět jsem nepoužitelný
    > notebook vrátil zpět z návrhem na odstoupení od kupní smlouvy.
    > A nestačil jsem se divit na lidskou vynalézavostí když jsem obdržel
    > snímky o poškození, KTERÉ MUSIM ZAPLATIT – takto dobrého vyřízení
    > jsem se nenadál, někdo vyrobí šmejd kdosi ho prodá a náklady nese
    > zákazník- Jedná o dobře promyšlený způsob obírání zákazníka,
    > který zaplatí aniž by dostal řádné vyúčtovaní kdo-jakou-proč-za
    > kolik provedl reklamační opravu zaplacenou zákazníkem. +170 kč.
    > Za poštovné.
    > Očekávám provedení nápravy neboť jako důchodce si nemohu dovolit
    > tento způsob okrádání.

    >
    > Poslední nabídka ke smíru pak to předám jiným k posouzení ostudného
    > chování vaší firmy k zákaznikům.
    >
    > To je jedna z ukázek netu.
    > Zakoupila jsem notebook u firmy Mall. Notebook byl zakoupen na firmu.
    > Jak jsem si zjistila, je tu změna reklamační lhůty na jeden rok
    > (podnikatel, nákup na IČO). Notebook mi byl dodán 16.ledna 2006,
    > ale špatný (jiná značka) nový notebook mi byl zaslán 20. ledna
    > 2006. Již jsem si zjistia, že se záruka odpočítává ode dne převzetí
    > notebooku (což se dá na poště jistě ověřit). Notebook se rozbil
    > (baterii klesla z hodiny a půl na 5min a vzadu praskl ve spoji kryt),
    > ve lhůtě byl reklamován, s vyjádřením, že se mi do 30 dnů ozvou.
    > týden na to, v pátek večer mě zaskočil telefon, do kterého paní
    > vyhrkla, že mi nábízí zlevněnou baterii do mého notebooku. Pokud
    > si tuto baterii zakoupím, že mi bude odstraněna i druhá závada
    > na počítači. Pokud toto nepřijímám, mohu si notebook vyzvednout
    > tak jak je. Až vzápětí mi oznámila, že se jedná o odpověď na
    > mou reklamaci. Pokud baterii nezakoupím, bude mi to vykázáno - baterii
    > skončila životnost, prasklina vznikla mechanickým působením, tudíž
    > na reklamaci nemám nárok. Rozhovor ukončila slovy, že mám 5 dní
    > na rozhodnutí, jinak si notebook mohu opět vyzvednout jak je. S tím,
    > že do těchto pětí dnů je započítán i víkend.
    > Pěkně mě to vyděsilo, ale nenechala jsem se zatrašit a po radě
    > s Vámi žádala vyřízení reklamace podle reklamačního řádu.
    > Tento spor mě stál dalších x hovorů za nemalou částku. Když
    > tato cesta nikam nevedla. Kontaktovala jsem přímo firmu acer, které
    > jsem se nezmínila přímo o své situaci, ale otázky mi byly zodpovězeny
    > takto - reklamační doba není podmíněna časově, oprava krytu není
    > podmíněna koupí baterie..a spousty dalších věcí, které jsem
    > nejspíš vědět neměla. Druhý den firma mall naprosto změnilas
    > svůj přístup. Bylo mi řešeno, že na reklamaci nemám nárok podle
    > reklamačního řádu, ovšem ne jejich, ale firmy Acer, která tyto
    > notebooky vyrábí, ovšem zakoupeno ho mám od firmy mall. Opět jsem
    > musela obvolat a samozřejmě i zaplatit názor právníka a s přesným
    > zněním paragrafů je opět kontaktovat. Paní byla velice nepříjemná,
    > ale reklamace prý bude vyřízena bezplatně, ale do kdy, nikdo neví.
    > S touto informací mi taky bylo oznámeno, že již nemůžu komunikovat
    > s firmou Acer-servisní středisko . Tato odpověď se mi dostává
    > už dva měsíce. Neustále čekají na nějakou součástku, poté
    > na jinou a opět na první, protože přišla špatná.
    > Na otázku, kdy dostanu notebook zpět odpovídají pořád stejně :
    > nemáte 30denní lhůtu, tak vyčkejte.
    > Už opravdu nevíme, jak se zachovat. Notebook je pro firmu důležitý,
    > ovlivňuje to práci. Cena za právníky a hovory již také nebyla
    > malá. Vy mi navrhujete znalecký posudek, myslíte, že tím by se
    > to mohlo posunout dále? Cena za reklamaci se již opravdu nasčítává,
    > mám ji možnost nějak od firmy mail získat zpět? Mám jen pochybnosti,
    > jestli by soudní spor něco vyřešil. Jsme malá firma a proti takovému
    > gigantu.
    > Děkuji. S pozdravem Sedláčková
  • 16. 1. 2009 14:38

    Jirka (neregistrovaný)
    Internetovy obchod Electroworld = hruza a nestesti a katastrofa. 31.12.2007 jsem si objednal televizi panasonic TH-37TX80E, vybral jsem si dodavku v pondeli 5.1. V pondeli volam na Electroworld, v kolik mi ji prizeou. Slecna mi rika, ze uz ji ma prepravce. A ze ji u prepravce nevidi v systemu, takze ji dovezou asi az v utery 6.1. Rikam si, OK, to se muze stat, asi toho maji hodne. V utery volam v kolik ji dovezou. A oni, ze uz je davno vyprodata a at si ji koupim jinde. A ze do 14 dnu poslou penize. Podekoval jsem se a rozloucil se. 13.1. volam kde jsou ty penize. A oni ze bych jim musel dat cislo sveho uctu. Poslal jsem jim cislo uctu. Dnes (16.1.) jim volam, jak to je. A oni, ze maji v obchodnich podminkach, ze mi vrateji penize 14 od sdeleni cisla uctu (nic takoveho tam neni, naopak maji, ze mne musi kontaktovat v pripade nedostupnosti zbozi, coz se nestalo). Tak jen doufam, ze se casem zadari a penize budu mit zpet... Pritom nechapu, proc nemuzou vratit jednoduse platbu kartou? Timto varuji 2x se rozmyslet pred nakupem v Electroworldu!
  • 20. 1. 2012 10:37

    jindra (neregistrovaný)

    Musím říct, že hodně zajímavý článek. Při nakupování na internetu jsem se dosud nespálil, dávám si dost "bacha". Prioritní je pro mě komunikace s prodejcem a to ještě před samotným nákupem. Neberte to jako skrytou reklamu, ale když nakupuju zboží pro svého moto miláčka, nejlépe pochodím na http://www.madmax-eshop.cz . Sice to není žádná velká národní firma, ale služby, které nabízí, ochotu s jakou přistupuje k mým často "rozmyzleným" potřebám zboží a to vše za slušné ceny, to je pro mě prioritní.
    V branži okolo motorek je hodně eshopů, ale u hodně z nich je obchod zdlouhavý, přestože mají obrovksý výběr, polovina věcí není skladem a to mě dokáže často zklamat, proto se vracím k ověřenému.

    Pokud máte někdo zkušenosti s jinými eshopy s motorkářským vybavením, přispějte.

    Díky Jindra

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).