Hlavní navigace

Názory k článku Internetové bankovnictví HVB Czech Republic

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 8. 2002 8:48

    Pavel (neregistrovaný)

    Aplikace umí příkaz k inkasu, ten je však skryt pod Tuzemským příkazem k úhradě, kde je dále nutné v typu platby zvolit "Výzva k inkasu"

    U termínovaných vkladů jsou další problémy. TV se zřizuje výhradně v den D+2, tedy 2. den po odeslání, bez ohledu na *povinně* klientem vyplňované datum "platí od". Vložené datum aplikace jednoduše ignoruje, což je průšvih, protože skutečné datum zřízení se klient dozví, až je příkaz nevratně odeslán do banky. Banka mi nebyla schopna sdělit, proč nelze zřídit TV s aktuálním datem. Co je však horší, že při zřízení se kontroluje *aktuální* zůstatek, který je však vzhledem k výše uvedenému zcela irelevantní, vůbec totiž negarantuje, že prostředky budou den+2 ještě na účtu. Klient je tedy nucen mít peníze na běžném účtu (tedy neúročené, komfort konto = 0%), než je možné je převést na TV. Banka před několika měsíci přislíbila opravu, nestalo se však nic.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).