Hlavní navigace

Názor k článku Internetové bankovnictví eBanky od Jaroslav Klecka - Tak a dnes jsem se definitivně rozhodl, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2002 10:53

    Jaroslav Klecka (neregistrovaný)

    Tak a dnes jsem se definitivně rozhodl, že s touhle bankou nebudu nadále spolupracovat. Patřím mezi jejich první zákazníky a mám účet u této banky už skoro 3 roky. Využíval jsem jejich cenový program Alfa, který mi umožňoval v případě dodržení průměrného zůstatku 30.000 Kč na běžném účtě neplatit žádný poplatek za jeho vedení. Ne vždy se mi to sice podařilo, ale to byl pochopitelně můj problém. Dnes mě ale definitivně přesvědčili, že jejich komunikace a poměr k zákazníkům je skutečně arogance na druhou! Obdržel jsem výpis z účtu a na něm přesto, že jsem měl celý měsíc dokonce tento průměru 31.500 Kč mi naúčtovali "oprávněně" 160 Kč. Když jsem se pokusil zavolat na operátora a žádal vysvětlení, tak mi s klidem Angličana sdělil, že tato výhoda byla 25.4 novým ceníkem zrušena. Kdo se ptá, ten se dozví. Co ale ten, který se neptá a pro nedostatek času se každý den nedívá do jejich "pošty", kde prý oznamují vše "důležité". Když jsem se tam dnes, t.j. 2.5 díval, tak tam nikde nic není!!!! Jdu hledat jinou banku !!!!!!!!!! Víte o nějaké?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).