Hlavní navigace

Názor k článku Internetové a mobilní bankovnictví Era/Poštovní spořitelny od Richard W. Fetter - Nemohu potvrdit zrovna položku uváděnou předchozím čtenářem, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 11. 2017 12:25

    Richard W. Fetter (neregistrovaný) ---.hdinternet.cz

    Nemohu potvrdit zrovna položku uváděnou předchozím čtenářem, ale pokud jde o vztah matky a dcery - ČSOB a PS, tak zásadně platí, že pokud je to pro klienta výhodné, tak to odmítá ČSOB poskytnout klientům PS a naopak, pokud je to naopak nevýhodné, tak je to stejné - prostě někdy se tváří jako jeden subjekt, někdy jako 2 zcela rozdílné, zásadně vždy tak, aby to bylo pro klienta nevýhodné. Asi se nevyjadřuji dosti srozumitelně, takže ještě na vysvětlenou: Jsem klientem jak ČSOB, tak PS - kdykoliv jsem chtěl nějakou výhodu v ČSOB, která je pro klienty užívající jinou službu v ČSOB, bylo mi řečeno, že PS je jiná banka (např. za užívání běžného účtu u ČSOB vyšší úroková sazba na spořícím účtu - bylo mi řečeno, že když mám účet v PS, mám ho v jiné bance a ne v ČSOB, tudíž si musím zřídit běžný účet ještě v ČSOB, avšak náklady na jeho vedení by přesáhly úrokovou výhodu...); pokud jde o pojištění vkladů, tak je to samozřejmě jeden a tentýž subjekt. Když byste chtěli rychlejší přeposlání peněz, že je to v rámci jednoho subjektu, zase se nedočkáte, prý jde o dvě různé banky. Prostě účelová argumentace zásadně vždy v neprospěch klienta.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).